معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اجاره ویلا در چالوس : چالوس یکی از شهرهای استان مازندران است که در جلگه میانی ساحل‌های دریای خزر قرار دارد و از نظر جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی چالوس یکی از مناطق بسیار پربار ایران است.چالوس از شهرهای گردشگری شمال ایران با آبشارهای رنگارنگ چشم‌نواز برای گردشگران است.
این شهرستان یکی از زیباترین، معروف‌ترین و مهم‌ترین مناطق شمالی کشور است که طبیعت زیبا، جاده‌های مشهور و جاذبه‌های متعدد تاریخی و طبیعی آن سبب شده این منطقه مورد توجه تمام مردم داخلی و گردشگران خارجی باشد.

چالوس و کلاردشت و نمک آبرود از قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شوند که با راه‌اندازی بزرگراه 120 کیلومتری جدید تهران - شمال، موقعیت استراتژیک این شهرستان تقویت می‌شود.

برای خوش گذرانی و ماندن در چالوس باید به فکر اجاره ویلا در چالوس باشید. برای رزرو ویلا می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

جاده چالوس کجاست؟

دم دست‌ترین و خاطره‌انگیزترین مسیر برای شروع سفر شمال، جاده‌ی 59 یا همان جاده چالوس معروف است. حتی اگر خودتان هم تا به حال از راه جاده چالوس به شمال نرفته باشید حتما کسی بوده که از خاطرات، داستان‌ها و حس و حال عجیبی که از بودن در این جاده داشته برای‌تان بگوید. البته برای رسیدن به چالوس از راه هراز هم می‌توانید بروید که کمتر طول می‌کشد اما خیلی‌ها می‌گویند زیبایی جاده چالوس را ندارد.

این جاده، جزو سرسبزترین‌هاست و رودخانه و آبشارهای مسیرش باعث می‌شود مدام دل‌مان می‌خواهد ماشین را کنار بزنیم و هوایی تازه کنیم، باد در موهایمان بپیچد و دل‌مان نخواهد سفرمان به اتمام برسد.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

جاذبه‌های جاده چالوس

رونق جاده چالوس به امروز و دیروز نیست. ناصرالدین‌شاه آنقدر عاشق این مسیر بود که برای خودش در شهرستانک کاخی ساخت. در فیلم‌های قبل از انقلاب هم تصویر سیاه و سفید این پیچ‌وتاب‌ها به‌مان نشان می‌دهد که مردم برای تفریح به دل این جاده می‌زدند. جاده چالوس به صورت مستقل از شهر چالوس برای خودش جذابیت‌هایی دارد که در روزهای تعطیل خیلی‌ها را به سمت خود می‌کشاند.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

رستوران های چالوس

رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های مسیر که بعضی‌هایشان روی رودخانه ساخته شده‌اند و عمدتا غذاهای کبابی سرو می‌کنند یکی از جذابیت‌ها برای صبحانه و ناهار روزهای جمعه‌اند. خیلی‌ها هم صرفا برای خوردن یک کاسه آش دوغ بعد از تونل کندوان دل به این جاده می‌زنند.

رستوران میرزایی قبل از سد کرج و در کیلومتر ۹، رستوران حاج وهاب در آتشگاه، رستوران ارکیده در کیلومتر ۱۲ و رستوران آبی بعد از تونل کندوان جزو بهترین رستوران های جاده چالوس هستند. در منطقه آسارا و قبل از روستای کلاک هم بستنی معروف دهاتی را پیدا می‌کنیم که جزو معروف‌ترین‌ها در این جاده است. منطقه آسارا به دلیل باغ‌های زیادی که دارد، یکی از مناطق تفریحی جاده چالوس به حساب می‌آید.

پل خواب

قبل از کندوان، پلی به اسم پل خواب قرار گرفته که رودخانه خروشانی از آن می‌گذرد. بیشتری‌ها این منطقه را برای چادر زدن انتخاب می‌کنند.

دریاچه ولشت

یکی دیگر از دلایل افتادن در مسیر جاده چالوس، جاذبه‌هایی مثل دریاچه ولشت است. برای رسیدن به این دریاچه باید بعد از مرزن‌آباد وارد جاده مرزن‌آباد- کلاردشت بشویم و بعد از۱۰ کیلومتر رانندگی به سمت جاده ولشت حرکت کنیم. کل این مسیر ۲۳ کیلومتر است و در یک روز بدون ترافیک رفتن به آن ۵۰ دقیقه زمان می‌برد. این دریاچه، جزو دریاچه‌های آب شیرین است و ماهیگیری هم از تفریح‌های رایج کنار آن است.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

کلاردشت

در همین مسیر رسیدن به دریاچه ولشت، به جای اینکه از جاده کلاردشت خارج شویم می‌توانیم مسیر را ادامه بدهیم تا به جنگل‌های مازیچال، عباس‌آباد، آزو، مجل و یا آبشار آکاپل برسیم.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

روستای کندلوس

بعضی‌ها کمی بعد از مرزن‌آباد به سمت روستای کندلوس منحرف می‌شوند. کندلوس، روستایی‌ست با قدمت چهارهزار ساله. این روستا هم خودش دیدنی‌ست و هم طبیعتش. آبشار کندلوس، نزدیک به این روستاست و از ارتفاع ۱۰ متری  و از بالای کوهی سرسبز به زمین می‌ریزد.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

روستای واریان

۲۵ کیلومتر بعد از شروع جاده چالوس با روستایی به نام واریان روبرو می‌شویم. جایی که امروز بستر سد کرج است، قبلا بخشی از این روستا بوده، ولی از وقتی سد ساخته شد بخشی از روستا هم به زیر آب رفت و همین موضوع باعث شد تا برای ساکنان روستا راهی به جز راه آبی وجود نداشته باشد. گردشگران کمی تا به حال موفق به دیدن این روستا شده‌اند و همین هم اینجا را مرموز کرده.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

آبشار نوجان و خور

در کیلومتر ۱۵ جاده چالوس می‌توانیم به سمت فرعی آبشار نوجان منحرف شویم و  ۱۰ کیلومتر بعد به این آبشار برسیم. یکی دیگر از تفریح‌های جاده چالوس این است که به سمت فرعی خوزنکلا بپیچیم و با ادامه مسیر به سمت خور، آبشاری به همین اسم و قدیمی‌ترین چنار ایران را در امام‌زاده حسین (ع) ببینیم.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

سوغات جاده چالوس

مسیر برگشت برای خیلی‌ها یعنی خرید سوغاتی. تعداد این مغازه‌ها نزدیک به شهر چالوس و یا مرزن‌آباد بیشتر است؛ اما با این حال از وقتی وارد جاده چالوس می‌شویم تا موقع برگشت، مسیرمان پر از فروشگاه‌های زیتون است. مغازه‌هایی که چند دبه بزرگ زیتون‌های پرورده‌ و غیر پرورده را دم در گذاشته‌اند و با قیمت ارزان‌تری نسبت به زیتون‌های بسته‌بندی، می‌فروشند.

در هرکدام از این مغازه‌ها، کلوچه‌های لاهیجان هم پیدا می‌کنیم. لواشک‌های آلو جنگلی قرمز یا لواشک کیوی به رنگ سبز یکی از چیزهایی‌ست که باید امتحان کنیم. ترشی‌جات یکی دیگر از سوغاتی‌های شمال است که در مغازه‌های بین راه چالوس به وفور پیدا می‌شود؛ ترشی پرتقال‌های کوچک، هندوانه ابوجهل، گوجه سبز، آناناس و از همه مهم‌تر ترشی سیر که بیشتر با ماهی خورده می‌شود.

سوغاتی‌های جاده چالوس فقط خوردنی نیست؛ صنایع دستی اینجا حرف اول را می‌زند. نمدمالی‌ها شبیه فرش‌های کوچکی هستند که از کوبیدن پشم گوسفند درست می‌شوند. بعضی از زنان دیگر هم گلیم می‌بافند و آن را در این مغازه‌ها می‌فروشند.

بخشی از کار و کاسبی زنان این منطقه هم با حصیربافی راه می‌افتد که با خرید سبدها و کلاه‌های حصیری به این کسب و کار کمک می‌کنیم، البته ناگفته نماند که برای خرید بعضی‌هایشان باید پول خوبی هم بپردازیم.

اجاره ویلا در چالوس

اجاره ویلا در چالوس

بهترین فصل سفر به چالوس

هوای منطقه چالوس مانند سایر شهرستان‌های مازندران معتدل و مرطوب بوده و به همین دلیل رشد مراتع سرسبز و جنگل‌‌های وسیع در این منطقه نیز رو به رشد است. ارتفاعات چالوس در نیمی از سال پوشیده از برف بوده و این شهر در بهمن ماه بیشترین سرما و در تیر ماه بیشترین گرما را در خود تجربه می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری چالوس

کاخ چایخوران، آبشار اکاپل، آبشار هریجان، آبشار سواسره، دریاچه ولشت، دریاچه سد دریوک،کوه تخته سلیمان، مرداب کندوچال، ساحل رادیو دریا، بوستان جنگلی فین، تله کابین نمک آبرود، تفرجگاه ساحلی نمک آبرود اشاره کرد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا در چالوس, اجاره ویلا در چالوس,لب دریا , اجاره ویلا جاده چالوس کرج , اجاره ویلا روزانه جاده چالوس , اجاره سوئیت ارزان جاده چالوس , اجاره ویلا چالوس نمک ابرود, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 9:56

اجاره ویلا در رامسر : شهر رامسر دو جاذبه ی طبیعی دریا و جنگل را در بر دارد و باعث زیبایی دو چندان آن شده است، بسیاری از گردشگران در فصل تابستان به مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای رامسر می روند. رامسر لقب عروس شهرهای ایران را دارد و به عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی در جهان مشهور است. شهر رامسر، سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی باشکوه و ارزشمندی است که بازدید از آن‌ها در یک روز امکان‌پذیر نخواهد بود. برای اجاره ویلا در رامسر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

اجاره ویلا در رامسر با استخر

اسم ویلاهای استخردار که میان میاید همه در ذهن خود شمال کشور را تداعی می کنند. بله اکثر ویلاهای استخردار در شمال کشور می باشند. بیشتر شهرهای ساحلی در شمال دارای ویلاهای استخردار می باشند. امکانات این ویلاهای بسیار عالی می باشند و در به صورت ویلای یک خوابه , دو خوابه و دوبلکس ساخته می شوند. ویلاای استخردار از نظر ساختمانی نیز با ویلاهای دیگر متفاوت می باشند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر ارزان

برای همه کسانی که قصد سفر دارند انتخاب و رزرو یک ویلا یا خانه ارزان بسیار مهم است. در سفر داشتن یک اقامتگاه ارزان بسیار ضروری است و می تواند تا حدی هزینه های اضافی سفر را کاهش دهد و شما می توانید در شهر رامسر نیز برای اجاره ویلا ارزان از طریق سایت گلستان اقدام نمایید.

شماره تماس اجاره ویلا در رامسر

اجاره روزانه و شبانه سوئیت آپارتمان ویلا با بهترین قیمت در رامسر و کیفیت عالی. شما میتوانید تنها با تماس با شماره 09114481870 بهترین ویلاهای دربستی و استخردار را با امکانات عالی رزرو نمایید.

اجاره سوئیت در رامسر کنار دریا

اجاره ویلا کنار دریا برای اکثر افراد جزو اولویت های سفر بسیار دوست داشتنی است. یکی از ماندگارترین لحظات ما از ساحل شنیدن صدای زیبای امواج و راه رفتن در ماسه های طولانی کنار ساحل بوده است.

داشتن یک ویلای رویایی در این اتمسفر می تواند شما را به دور از شلوغی های شهری به آرامش لذت بخش برساند.ویلاهای کنار دریا تقریبا به امکانات شهری دور نیستند و همچنین در فصل های پاییز و زمستان به جاده ها و خیابان های اصلی نزدیک هستند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

بیشتر بخوانید

بهترین جای شمال برای مسافرت

جاهای دیدنی در فیلبند

جاهای دیدنی رامسر

جواهر ده – صدرنشین زیباترین روستاهای ایران

نام این روستا به تنهایی می تواند به شما بفهماند که جای درستی را انتخاب کرده اید. در ابتدای مطلب توضیح دادیم که جاذبه های گردشگری رامسر باعث شده اند تا به رامسر عنوان عروس شهرهای شمال ایران داده شود، اما حالا می خواهیم بگوییم که چرا نام این روستا جواهرده است.

همانطور که جواهر می تواند باعث زیبایی شود، روستای جواهرده نیز مانند جواهری است که گردشگران خارجی و داخلی را برای بازدید از رامسر جذب می کند.روستای جواهرده یکی از مکان های دیدنی اطراف رامسر به شمار می رود و فاصله آن تا شهر تنها ۳۰ دقیقه است.

برای اجاره ویلا در جواهرده رامسر می توانید به سایت گلستان مراجعه کنید .

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

تله کابین رامسر

تفاوت و جذابیت این تله کابین را در نگاه اول پیدا میکنید! بله؛در کمترین زمان از ساحل به نوک قله برسید.
تله کابین رامسر از ساحل شروع می شود و به قله کوه ایلمیلی می رسد. در این مجموعه شما به برند های معتبر، شهر بازی، رستوران و پلازا، کافه و همچنین هتل زیبای بام سبز دسترسی خواهید داشت.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

بوستان جنگلی صفارود

در فاصله‌ی ۹ کیلومتری از مسیر جواهرده به رامسر، «بوستان جنگلی صفارود»، قرار دارد که از جاذبه‌های گردشگری طبیعی در شهرستان رامسر به‌شمار می‌رود.

این منطقه‌ی گردشگری در دل دره، در مجاورت رود صفارود و در بخش پایینی جاده واقع شده است. «آب‌معدن»، نام دیگر این بوستان جنگلی زیبا و دوست‌داشتنی است که مکانی ایده‌‌آل برای گردهمایی خانواده‌های محلی هنگام ۱۳ فروردین محسوب می‌شود.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

آب گرم سادات محله

از دیگر جاذبه‌های گردشگری طبیعی در شهرستان رامسر، چشمه‌های آب گرم این شهرستان است که به دلیل وجود املاح معدنی در سراسر کشور معروف است. آب گرم سادات محله یکی از مناطقی است که در فاصله‌ی ۵ کیلومتری این شهرستان قرار گرفته و به دلیل بهره‌مندی این ناحیه از آب‌های گرم معدنی با ویژگی‌های درمانی و دارویی، همواره میزبان جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

جنگل دالخانی

جنگل دالخانی یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی رامسر است و برای جنگل بکر و تمیز، لذت فوق العاده رانندگی در میان درختان انبوه و زیبایی بی حد و حصر خود در چهارفصل سال مشهور شده است.

راه دسترسی به سد میجران نیز از جاده این جنگل می گذرد. همچنین در انتهای جنگل دالخانی چند روستای توریستی و بسیار زیبا مانند گرسماسر، جنت رودبار و ... قرار دارد.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

دریاچه قو جواهرده رامسر

دریاچه قو رامسر که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است در نزدیکی روستای جواهرده قرار دارد. این دریاچه فوق العاده زیباست که با توسعه یک برکه کوچک و با تلاش بخش خصوصی تشکیل شده است.

دریاچه جواهرده رامسر یک دریاچه مصنوعی است که محیط تفریحی با اهداف گردشگری توسعه داده شده و جزو جاهای دیدنی رامسر محسوب می شود. جاده جواهرده بسیار پر پیچ و خم است اما بسیار زیبا و شما را به مقصدی تماشایی می رساند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

پل عابر پیاده معلق رامسر

اگر اهل هیجان و آدرنالین هستید پل معلق عابر پیاده را تجربه کنید، از آن گذر کنید و خودتان را به قسمت دیگری از مجموعه بزرگ تله کابین رامسر برسانید. تکان هایی که پل می خورد و ارتفاع آن، یک عبور مهیج و لذت بخش را برایتان فراهم می کنند.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

منطقه ییلاقی گرسماسر

منطقه ییلاقی گرسماسر از دیگر جاذبه های گردشگری طبیعی در رامسر است که قدمتی بالغ بر 10 قرن دارد و در بین گردشگران از محبوبیت و شهرت بسیاری برخوردار می باشد.

گرسماسر در واقع روستایی با طبیعتی بکر و دلچسب پر از جاذبه های گردشگری متنوع می باشد که در فاصله ی 40 کیلومتری از غرب رامسر مقرر است. ارتفاع روستا از دریا 2 هزار متر است و تحت تاثیر اقلیم کوهستانی قرار دارد و همین امر موجب شده تا زمستان این روستا بسیار سرد و تابستان آن معتدل و خنک باشد.

این روستا با بافت مسکونی در شیبی ملایم قرار گرفته است، کوچه های پیچ در پیچ روستا و خانه های قدیمی آن، نمای بسیار زیبایی از معماری سنتی و ساده به روستا بخشیده است.

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

عمارت کاخ مرمر رامسر

عمارت کاخ مرمر رامسر در دوران پهلوی (سال 1316) با مساحتی در حدود 600 متر در یک باغ با مساحت 60 هزار متر ساخته شده و یکی از منحصر به فرد ترین باغ های ایران از نظر تنوع گونه های گیاهی است که اولین نهال های مرکبات اصلاح شده و گونه های گیاهی متفاوت و نایاب خارجی در آن کاشته شده است.

عمارت کاخ مرمر دارای جلوه‌های زیبا و سقف بسیار دیدنی با 4 ستون سنگی بزرگ خوش تراش، ببر سنگی، مجسمه‌های برنزی و مرمری، تابلوهای نقاشی عتیقه، فرش‌های نفیس، کریستال، منبت کاری‌های استادانه ، گچبری‌های زیبا و آثار هنرمندان بزرگ ایران و جهان می‌باشد.

کاخ مرمر رامسر که 22 سال مصادره و متروک بود در نهایت تبدیل به کاخ موزه مرمر شد و اکنون در میان جاهای دیدنی رامسر با نام تماشاگه خزر نیز شناخته می شود.
ساعت بازدید کاخ مرمر رامسر :  ساعت 9 صبح الی 16 عصر

اجاره ویلا در رامسر

اجاره ویلا در رامسر

بلوار معلم رامسر

بلوار معلم رامسر که در دوران پهلوی ساخته شده است مانند کمربندی دریا، کوه و جنگل را به هم وصل می کند. در زمان های قدیم در انتهای این بلوار کازینو قرار داشته و به همین دلیل قدیمی‌تر ها به آن بلوار کازینو نیز می گویند.

این بلوار در سال 1310 ساخته شد و بعد از انقلاب نامش به بلوار معلم تغییر کرد. بلوار معلم و در انتهای این بلوار هتل قدیم رامسر هر دو از جاهای دیدنی رامسر هستند که قدمت نسبتا زیادی دارند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا در رامسر , اجاره ویلا در رامسر ارزان , اجاره ویلا در رامسر با استخر , قیمت اجاره ویلا در رامسر , شماره تماس اجاره ویلا در رامسر , جاهای دیدنی رامسر , دیدنی های رامسر, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 9:54

اجاره ویلا در نمک آبرود :نمک آبرود، در 12 کیلومتری چالوس قرار دارد که مملو از تفریح، مناظر دیدنی، اماکن تاریخی و گردشگری فراوان است. یکی از معروف‌ترین اماکن تفریحی نمک آبرود تله‌کابین این شهر است. وجود ویلا اجاره‌ای، سوئیت و آپارتمان فراوان در این شهر به علت پر طرفدار بودن این شهر بین ایرانیان و توریست‌ها می‌باشد.  شما می توانید در این شهر توریستی انواع ویلاهای لوکس استخردار و سوئیت های اقامتی را با ارزان ترین قیمت از شبی 80 هزار تومان رزرو نمایید. جهت رزرو ویلا استخردار و سوئیت در نمک آبرود با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

بله هر کس نام این منطقه گردشگری را می شنود در ذهن خود ویلاها و هتل های لوکس تداعی می کند. این شهرک توریستی برای جلوگیری از سرریز شدن مسافران در طول سال دراستان مازندران شده است. شهکی بسیار زیبا و شگفت انگیز که می تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری در مازندران باشد. نمک آبرود زیبا با طبیعتی عالی و آب و هوایی پاک و سالم هر سال از مهمانان زیادی پذیرایی می‌کند.

اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود

اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود می تواند یکی از بهترین مزیت های سفر باشد. شما تصور را بکنید که میتوانید در هر زمان از روز برای سرگرمی و تفریح از استخر به طور خانوادگی استفاده نمایید. در نمک آبرود شما می توانید انواع ویلاهای استخردار با قیمت از شبی 300 هزار تومان رزرو نمایید و یک سفر خارق العاده برای خود ثبت کنید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

نمک آبرود منطقه ای توریستی و بسیار زیبا می باشدکه دارای سرگرمی های متنوعی می باشد. قیمت ویلا درنمک آبرود به عوامل زیادی بستگی دارد. ویلاهای ساحلی که دارای امکانات عالی و مدرن هستند از گران ترین ویلاهای این منطقه  محسوب می شوند. ویلاهای استخردار و همچنی ویلاهای ییلاقی اطراف نمک آبرود بستگی به انکاناتی که دارند دارای قیمت های متنوعی هستند.

اجاره ویلا درنمک آبرود لب دریا

نمک آبرود یکی از شهرهای توریستی که ساحل بسیار زیبایی دارد و این یک امر طبیعی است که هر کسی دوست دارد که ویلای خود را در نزدیکی لب دریا رزرو نمایید تا بتواند در همه ساعات روز از دیدن ساحل زیبا لذت ببرد. البته باید برای رزرو این ویلاها کمی دست به جیب تر باشید که این ویلاها در ایا م تعطیل سال از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.در برخی مواقع قیمت رزرو این ویلاها از شبی یک میلیون تومان شروع می شود.

اجاره ویلا در نمک آبرود از شبی 80 هزار تومان

اما در نمک آبرود هم می توان ویلاهای ارزان قیمت نیز پیدا نمود. این ویلاها د رفاصله کمی از نمک آبرود و در روستاهای ییلاقی واقع شده اند و دسترسی بسیار آسانی دارند. این ویلاها تمیز و معمولی هستند اما به عنوان یک ویلا برای اقامت و با قیمت مناسب بسیار عالی هستند.

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود نام یک شهرک جدید گردشگری در 12 کیلومتری چالوس، در نزدیکی دریای شمال است که با دو هدف جذب جمعیت سرریز چالوس و نوشهر و نیز تفرجگاهی برای گردشگران احداث شده است. این شهر با موقعیت ویژه آب وهوایی و وجود امکانات و تفریحات زیاد از قطب های گردشگری کشور به شمار می آید. از مشخصه های بی نظیر و متمایز نمک آبرود محیط جنگلی داخل سایت است که از توانمندی های بالقوه ی این شهرک تفریحی می باشد.

وقتی اسم سفر به شمال پیش میآید دیگر شاید کمتر به دنیال تفریحات و یا جاذبه های گردشگری آن باشید. در شهر های شمالی همین که درخیابان های نردیک ساحل قدم بزنید و یا تنی درآب بزنید و شنا کنید یکی از بهترین تفریحات جذاب و چشم نواز می باشد. اما دراینجا ما قصد داریم شما را با شهر نمک آبرود آشنا کنیم. شهری یکی از قطب های زیبا و مهم گردشگری در شمال محسوب می شود.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

بهترین فصل سفربه نمک ابرود

بهترین زمان برای سفر به نمک آبرود بهار و تابستان است.

بهار و تابستان: مسافران زیادی در این فصول راهی نمک آبرود می شوند تا از طبیعت سرسبز و سواحل دریای خزر لذت ببرند.

پاییز: رنگین شدن برگ های درختان چهره جدیدی را به نمک آبرود می بخشد و جلوه ای تماشایی به آن می دهد اما سرمای هوا ممکن است آزاردهنده باشد.

زمستان: برف پوش شدن نمک آبرود، یکی از تصاویر زیبا را در شمال کشور پیش روی تان قرار می دهد به شرطی که لباس مناسب فصل به همراه داشته باشید.

جاذبه های گردشگری درنمک آبرود

ساحل نمک آبرود

شهرهای شمالی اگر هیچ جایی برای تفریح نداشته باشند حتما یک منطقه ساحلی برای گشت و گذار دارند. منطقه ساحلی نمک آبرود برای کسانی که عاشق دریا هستند بهترین گزینه برای گردش می باشد. قدم زدن در کنار ساحل و شنا کردن هم گزینه دیگری برای گذراندن زمان است. در شرایطی که ساحل دریا کمی به امکانات تفریحی مجهز باشد، دیگر نورِ علی نور است. البته این را باید بدانید که ساحل نمک آبرود کمی متفاوت است شما می توانید در این ساحل شاهد اسب سواری، دوچرخه سواری، قایق سواری و برگزاری جنگ‌های شادی خواهید بود.

اجاره ویلا در نمک آبرود

جنگل نوردی نمک آبرود

یکی از تفریحات مهیج که همه را به سمت خود می کشاند جنگل نوردی می باشد. نمک آبرود هم برای دوستداران جنگل تفریحات جنگلی در نظر گرفته است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

تله ‌کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود خیلی معروف است. شما با تله کابین می‌توانید به قله‌های پوشیده از جنگل نمک آبرود برسید و از آن بالا تمام زیبایی‌ها شهر را تماشا کنید. اما این تمام ماجرا نیست. شما هنگامی که در حال طی کردن مسیر تا قله هستید، می‌توانید از دیدن مناظر زیر پایتان هم لذت ببرید. جنگل، دریا و خانه‌هایی با سقف‌های رنگارنگ بخشی از این مناظر جذاب است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود

اگر سوار خط ۲ تله کابین می‌شوید، امکان یک تفریح هیجان‌انگیز دیگر هم برای شما فراهم است. در این قسمت، یک پل معلق وجود دارد. این پل که از چوب و طناب ساخته شده دو قسمت جنگل را به هم می‌رساند. قدم زدن روی این پل معلق هیجان فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که راه رفتن روی پل شما را نمی‌ترساند، از زیبایی‌های جنگل هم لذت خواهید برد.

اگر سوار خط ۲ تله کابین می‌شوید، امکان یک تفریح هیجان‌انگیز دیگر هم برای شما فراهم است. در این قسمت، یک پل معلق وجود دارد. این پل که از چوب و طناب ساخته شده دو قسمت جنگل را به هم می‌رساند. قدم زدن روی این پل معلق هیجان فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که راه رفتن روی پل شما را نمی‌ترساند، از زیبایی‌های جنگل هم لذت خواهید برد.

اگر سوار خط ۲ تله کابین می‌شوید، امکان یک تفریح هیجان‌انگیز دیگر هم برای شما فراهم است. در این قسمت، یک پل معلق وجود دارد. این پل که از چوب و طناب ساخته شده دو قسمت جنگل را به هم می‌رساند. قدم زدن روی این پل معلق هیجان فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که راه رفتن روی پل شما را نمی‌ترساند، از زیبایی‌های جنگل هم لذت خواهید برد.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

سورتمه سواری نمک آبرود

تفریحات نمک آبرود بسیار مهیج و سرگرم کننده است. شما در این منطقه گردشگری غرق در زیبایی طبیعت می شوید. سورتمه سواری هم امتحان کنید خالی از لطف نیست. سورتمه سواری یکی از مهیج ترین تفریحات نمک آبرود است شما مسیری در حدود ۱۲۵۰ متر را طی می‌کند. بیشترین ارتفاع این سورتمه هم به ۹۰ متر می‌رسد. سرعت سورتمه در بیشترین سطح ۲۵ کیلومتر بر ساعت است. اما نکته جذاب این سورتمه عبور آن از مسیری جنگلی است. در این مسیر تماشای  زیبایی و هیجان را هم زمان تجربه خواهید کرد.

اجاره ویلا در نمک آبرود

پیست دوچرخه ‌سواری نمک آبرود

یکی از تفریحات خوب برای دوچرخه سواران , پیست دوچرخه سواری می باشد. دوچرخه سواری یکی از تفریحاتی مفرح بخش است. حالا تصور کنید در میان طبیعت زیبای نمک آبرود در حال رکاب زدن هستید.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

زیپ لاین نمک آبرود

همه تقربا دوستدار زیپ لاین هستند. وقتش رسیده که درنمک آبرود خود را در میان زمین و آسمان رها کنید. زیپ لاین یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین تفریحات نمک ابرود است. شما به وسیله یک کابل ثابت که در بین دو منطقه کشیده شده است خود رابا یک تجهیزات امنیتی رها می کنید. تصور کردنش هم بسیار لذت بخش است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

کارتینگ نمک آبرود

ارتینگ هم از دیگر تفریح هایی است که می‌توانید در نمک آبرود تجربه کنید. به نظر می‌رسد برای تجربه کارتینگ باید رانندگی بلد باشید. اما اگر بلد نیستید، اصلا نگرانی به خود راه ندهید. یک ویدیو کوتاه برای شما به نمایش درمی‌آید و رانندگی با ماشین‌ها را یاد خواهید گرفت. طول مدت کارتینگ نمک آبروده ۶ دقیقه است.

اجاره ویلا در نمک آبرود

پینت بال نمک آبرود

حالا که در این منطقه تمام سرگرمی های مهیج جمع شده است بد نیست پینت بال را هم تجربه کنید. شما در این بازی باید به همراه تیم خود گلوله های رنگی را به بازیکنان تیم مقابل شلیک کنید این بازی بسیار هیجان انگیز است اگر وقت داشتید حتما امتحانش کنید ضرر نمی کنید.

اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا در نمک آبرود

باشگاه تیراندازی نمک آبرود

باشگاه تیراندازی نمک آبرود دومین باشگاه تیراندازی ایران به شمار می رود. تجهیزات این باشگاه ساخت کشور فرانسه بوده و دارای ۵ سکوی پرتاب است. این بازی برای همه افراد بالای ۱۲ سال قابل استفاده است . علاوه بر اسلحه، امکان تیراندازی با تیروکمان نیز در این باشگاه در دسترس است. علاوه بر آن برگزاری مسابقه، فوتبال‌دستی و استفاده از تفنگ شخصی نیز امکان پذیر است.

مجموعه پروازی نمک آبرود

اگر دوست ندارید از تله کابین استفاده کنید و از معلق بودن در فضا نیز لذت نمی برید، هنوز شانس دیدن پانورامای جنگل و دریا را از دست نداده‌ اید. مجموعه پروازی نمک آبرود این امکان را فراهم می کند که مناظر بدیع جنگل‌های شمال را با پرواز بر فراز آن‌ها مشاهده کنید.

تجهیزات این بخش عبارتند از : پاراگلایدر، چتر، بالگرد و کایت

اجاره ویلا در نمک آبرود

آکوالیون و نمایش شیر دریایی

پارک دلفین‌ها و مشاهده هنرنمایی آنها از جذابیت های دیگر شهرک توریستی نمک آبرود است . محور اصلی نمایش، نمایش شیر دریایی است  که بوریس نام دارد و اسپانیایی است. مدت زمان نمایش ۴۵ دقیقه بوده و شیردریایی نزدیک به ۸۰ حرکت نمایشی به اجرا در می آورد. در کنار نمایش شیر دریایی، میتوانید از مشاهده برکه فلامینگو و آکورایم لذت ببرید.

تفریحات آبی

نمک آبرود سفر کنید و تفریحات آبی آن را از دست بدهید. غیر ممکن است. حتما سری به تفریحات ساحلی از جمله شاتل، جت اسکی، چتر پاراسل، هاور کرافت ، قایق سواری، پیست موتور و ماشین AVTو .. بزنید و پایان بخش یک سفر لذت بخش در نمک آبرود باشید.

نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی

در شهرک توریستی نمک آبرود، بخشی به صورت نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی وجود دارد که می توانید در آن تعدادی از جانوران تاکسیدرمی شده را ببینید. این بخش به صورت یک ویترین در ارتفاعات مجموعه قرار دارد و توجه بسیاری را به خود جلب می کند

نحوه دسترسی: این تفریح در قسمت بالایی مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید سوار تله کابین شوید.

سینماهای چند بعدی نمک آبرود

سینماهای چند بعدی یکی از ابزارهای جدید سرگرمی است که طرفداران بسیاری دارد. در این سینماها می توانید به تماشای فیلم ها بپردازید در حالی که با استفاده از امکانات ویژه در فضایی شبیه سازی شده قرار می گیرید. در نمک آبرود می توانید به سراغ این نوع سینماها بروید و از تماشای فیلم های متفاوت لذت ببرید. با توجه به کیفیت سینما و فیلم های اکران شده تاکنون، استقبال بسیاری از این سینما شده و افراد بسیاری آن را تجربه کرده اند.

نحوه دسترسی: این تفریح در قسمت پایینی مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به آن نیازی نیست سوار تله کابین شوید.

خرید و شکم گردی

فروشگاه های موجود در شهرک توریستی نمک آبرود یکی از مکان های مورد علاقه عاشقان خرید و مد است. این فروشگاه ها پوشاک، کفش و .. را در برندها و مارک های مختلفی عرضه می کنند و با محیطی متفاوت، تجربه یک خرید خوب را برای علاقه مندان رقم می زنند.

رستوران ها و کافه های نمک آبرود از دیگر عواملی هستند که بر جذابیت این مکان توریستی می افزایند. هر یک از این مکان ها دارای خوراکی ها و غذاهای متفاوتی هستند که در محیط شهرک و در ارتفاعات آن به ارایه خدمات و رفع نیازهای مسافران می پردازند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : اجاره ویلا در نمک آبرود , اجاره ویلا در نمک آبرود با استخر , اجاره ویلا در نمک آبرود با قیمت مناسب , قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود , اجاره ویلا ساحلی در نمک آبرود, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 9:53

شهرهای توریستی مازندران :مازندران، جدا از دریا و سبزی جنگل‌هایش، جاهای زیادی برای دیدن دارد، جاهایی که به دلیل فاصله کم شهرهای شمالی با هم و دسترسی آسان به این مناطق، رفتن و گشت و گذار در آنها  آنقدر که تصورش سخت است اتفاق دور از ذهنی نیست. شما می تونید قبل از اینکه به هر کدام از این شهرهای توریستی و تفریحی در مازندران سفر کنید برای اجاره ویلا با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

شهرهای توریستی مازندران

روستای اروست

روستای اروست یکی از جاذبه های گردشگری شهر کیاسر است. اروست روستایی از توابع بخش چهاردانگه ی شهر کیاسر در استان مازندران است . روستای اروست با آب و هوای سرد و کوهستانی یکی از ییلاقات منطقه کیاسر محسوب می شود که در ارتفاع 220 متری از سطح دریا و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شهر ساری در دهستان پشتکوه واقع شده است.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

روستای اروست دارای 1000 نفر جمعیت است و12 کیلومتر مربع وسعت دارد و از 3طرف شمال ، شرق و غرب به رشته کوههای البرز ، از جنوب به روستای قلعه سر ، منتهی می شود . فاصله روستای اروست با شهر کیاسر 44 کیلومتر و تا شهرستان ساری 100 کیلومتر ثبت شده است . برخی ریشه نام اروست را درخت ارس می‌دانند که در آن حوالی می‌روید. برخی دیگر آن را تغییر یافته آروس می‌دانند.

همچنین می گویند که عروسی از خاندان نجیب زادگان به این منطقه سفر کرده بود که هنگام گشت و گذار خسته شده و به دنبال حیوانی برای سوار شدن می‌گشت و درخواست اسب کرد و به این صورت گفتند که آروس مال خواست. این جمله آنقدر پیچید که نام روستایی که عروس مال خواست را آروس و روستای رو به رو را مال خواست نام نهادند .

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

چرا باید روستای اروست را ببینیم؟

یکی ییلاقی بودن این روستا که موجب شده تا تابستان های معتدل و خنک داشته باشد و زمستان های سرد و برفی. عامل دیگر وجود منطقه ی زیبای شاهکار زمین شناسی ، چشمه های معدنی رنگارنگ باداب سورت در یک کیلومتری شرق اروست با آب های رنگارنگ با مزه و بوهای متفاوت در کنارهم. چشمه‌های باداب سورت در ارتفاع ۱۸۴۰ متری واقع شده‌اند و در ایران بی‌نظیر هستند.

مسیر دسترسی به روستای اروست

از شهرهای سمنان و ساری تا روستای اروست جاده کاملا آسفالت است و از این روستا تا چشمه های شگفت انگیز باداب سورت که در یک کیلومتری شرق این روستا واقع است جاده خاکی است. 

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

روستای جواهرده رامسر کجاست؟

یکی از قشنگ‌ترین جاهای رامسر، عروس شهرهای شمالی ایران، روستای جواهر ده است. روستایی با طبیعتی دلفریب و هوایی خنک که می‌تواند برای من و شمایی که دلمان رفتن به جایی سرسبز و دور از هیاهو می‌خواهد، بهترین باشد. چطور برویم؟ از رامسر و بازارش که گذشتید، سه راهی فلسطین را به سمت جنوب رامسر می‌روید تا در جاده جواهرده قرار بگیرید.

جواهر ده و مسیر افسونگرش در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا واقع شده. رضا شاه برای سهولت رسیدن به روستا، دستور ساختن این مسیر را داده بود و حالا با گذشت این همه سال جواهرده به عقیده خیلی‌ها تکیه‌ای از بهشت است، جایی که بیشترین و ماندگارترین تصویر آن جنگل‌های مه‌آلودش است.

شهرهای توریستی مازندران
در روستای جواهرده  آب چشمه بسیار خوبی وجود دارد.این چشمه ها باعث شده که در نزدیکی جواهرده رامسر کارخانه تولید آبمعدنی نیز تاسیس گردد.در این روستا چندین چشمه وجود دارد.از جمله این چشمه ها می توان به برتل چشمه،چشمه آب علی،سلیمان چشمه و... اشاره کرد.

بهترین فصل سفر به جواهرده

شهر رامسر آب وهوای شرجی و مرطوبی دارد و در فصل های بهار و تابستان آب وهوای آن بسیار گرم و غیر قابل تحملی است. به این علت اکثر مردم در فصل های بهار رو تابستان به ییلاق های رامسر می روند.اغلب ییلاق های رامسر در فاصله دوری از شهر رامسر قرار دارند و به این علت مورد توجه مسافران نمی باشند.

ولی ییلاق جواهرده به علت فاصله کمی که با شهر رامسر دارد بسیار مورد توجه مسافران واقع شده است.کمتر کسی را می توان یافت که به رامسر سفر کند ولی از ییلاق جواهرده بازدید نکند.آب وهوای این روستا در پاییز و زمستان به علت قرار داشتن جواهرده در ارتفاعات و ییلاقی بودن منطقه سرد و کوهستانی می باشد و اغلب پوشیده از برف است.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

جاذبه های توریستی جواهرده رامسر

صنایع دستی در جواهرده ،نمد مالی وآهنگری می باشد،در سال های نه چندان دور سفالگری نیز در آن میان به حساب می آمد که به مرور زمان با شهر نشینی از بین رفته است.میوه های موجود در جواهرده نیز متنوع و کم نظیر است،این میوه ها عبارتند از:گردو،به،فندق،ازگیل،آلوچه جنگلی،سیب ترش و... .

از سوغات جواهرده می توان به ماست، دوغ،کره،پنیر،عسل طبیعی اشاره کرد که توسط بومیان منطقه به فروش می رسد.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

این روستای ییلاقی یکی از بهترین مناطق به عنوان یک سفر کوتاه مدت برای مردم تهران و مازندارن محسوب می شود. این روستای رویایی با مناظر بکر و بی نظیرش در چند قدمی تهران واقع شده است که با قدم نهادن در آن می توانید جلوه های بهشت و بخشی از زیبایی های خداوند را ببینید. از جذابیت های این روستای منحصر به فرد طلوع و غروب آفتاب و داشتن هوایی مطبوع در گرمای تابستان است.

فیلبند کجاست؟

روستای فیلبند با تمام زیبایی های بکرش در 240 کیلومتری تهران به سمت آمل و در جاده هراز قرار دارد . روستای شگفت انگیز فیلبند از توابع دهستان خوشرود شهرستان بابل محسوب می گردد. برای رسیدن به این روستا باید از تهران راهی جاده هراز شویدو نرسیده به جنوب آمل جاده ای فرعی از سمت شرق شما را به روستای فیلبند می رساند.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

بهترین فصل سفر به فیلبند

فصل بهار و تابستان از فصل هایی است که شما می توانید فیلبند را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نمایید. در فصل بهار شما در طول روز می توانید تمام اتافاقات جوی ابر و مه و باران و برف و تگرگ و رگبار و ناگهان رنگین کمان و هوای صاف و آفتابی را بدون لکه ابری مشاهده کنید. در تابستان هوای این روستا خنک است . یادتان باشد حتی اگر در فصل‌های گرم سال به منطقه فیلبند سفر می‌کنید، لباس گرم را فراموش نکنید. همان طور که گفته شد، آب و هوای این منطقه غیرقابل پیش بینی و شگفت انگیز است.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

از چه راهی به فیلبند بریم؟

فیلبند آخرین روستای منطقه چلاو می‌باشد و راه دسترسی ماشین رو به آن وجود دارد.  برای رسیدن به فیلبند باید راهی جاده هراز شوید، حدودا 140 کیلومتر از سمت تهران برانید تا به 25 کیلومتری جنوب آمل برسید سپس وارد فرعی (سنگچال) شوید که در سمت راست شما قرار دارد و راه تان را به سمت روستای فیلبند در پیش بگیرید.

شما می توانید برای خوش گذرانی بیشتر یک روزرا در روستای زیبای چلاو هم سپری کنید و آرام آرام خود را در میان طبیعت زیبای فیلبند رها کنید. برای اجاره ویلا در چلاو کلیلک کنید.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود نام یک شهرک گردشگری و ویلایی است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری غرب شهرستان چالوس قرار گرفته است. شهرک تفریحی نمک آبرود در مسیر چالوس به تنکابن قرار دارد و یکی از محبوب‎ترین مقاصد گردشگری شمال ایران بشمار می‎رود.

بخش جنوبی این شهرک تفریحی زیبا با پوشش جنگلی انبوهی در دامنه کوه مدوبن، از بلندی‎های رشته کوه البرز قرار گرفته که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. شهرک تفریحی نمک آبرود از سمت شمال به دریای خزر راه دارد و همین امر جاذبه آن را بیشتر کرده است.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

بهترین فصل سفربه نمک ابرود

بهترین زمان برای سفر به نمک آبرود بهار و تابستان است.

بهار و تابستان: مسافران زیادی در این فصول راهی نمک آبرود می شوند تا از طبیعت سرسبز و سواحل دریای خزر لذت ببرند.

پاییز: رنگین شدن برگ های درختان چهره جدیدی را به نمک آبرود می بخشد و جلوه ای تماشایی به آن می دهد اما سرمای هوا ممکن است آزاردهنده باشد.

زمستان: برف پوش شدن نمک آبرود، یکی از تصاویر زیبا را در شمال کشور پیش روی تان قرار می دهد به شرطی که لباس مناسب فصل به همراه داشته باشید.

خرید و شکم گردی در نمک ابرود

فروشگاه های موجود در شهرک توریستی نمک آبرود یکی از مکان های مورد علاقه عاشقان خرید و مد است. این فروشگاه ها پوشاک، کفش و .. را در برندها و مارک های مختلفی عرضه می کنند و با محیطی متفاوت، تجربه یک خرید خوب را برای علاقه مندان رقم می زنند.

رستوران ها و کافه های نمک آبرود از دیگر عواملی هستند که بر جذابیت این مکان توریستی می افزایند. هر یک از این مکان ها دارای خوراکی ها و غذاهای متفاوتی هستند که در محیط شهرک و در ارتفاعات آن به ارایه خدمات و رفع نیازهای مسافران می پردازند.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

محمود آباد کجاست؟

درست است که محمودآباد به نسبت دیگر شهرهای شمال قدمت چندانی ندارد، ولی از جمله شهرهای ساحلی محبوبِ نه تنها مازندران که شمال کشور محسوب می‌شود.

محمودآباد که اقتصادش برپایه ماهیگیری، برنج کاری و کشاورزی می‌چرخد، با نور در غرب، آمل در جنوب و فریدون‌کنار و بابلسر در شرق هم مرز است و علاوه بر ساحل زیبای سرخ رود که مهمترین جاذبه گردشگری آن است، مکان های تفریحی زیادی دارد.

از مدرن‌ترین و مجهزترین شهربازی های شمال، سرزمین رویاهای محمود آباد است. سرزمین رویاها یا پلاژ خط آهی، مناسب‌ترین ساحل محمودآباد برای شنا و خوشگذرانی است. چرا؟ چون تمام امکانات را یکجا دارد و برای هرکدام لازم نیست به جاهای دیگر بروید.

این پارک ساحلی با داشتن شهربازی، آلاچیق، قایق سواری و سفره خانه سنتی و رستوران هایی که در اطرافش است، میتواند لحظات خوبی را برایتان رقم بزند و هر آدم بد سفر و بی حوصله‌ای را سر ذوق آورد.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

کندلوس کجاست؟

کندلوس روستایی‌ست باستانی که در ۷۵ کیلومتری نوشهر و در بخش کجور قرار گرفته. از تهران تا این ییلاق ۲۲۰ کیلومتر است، یعنی حدود ۴ ساعت و نیم در راه هستید. از چالوس هم باید ۶۳ کیلومتر رانندگی کنید و کمتر از یک ساعت و نیم در راه باشید. ارتفاع این منطقه ۱۶۵۰ متر از سطح دریاست..

کندلوس، روستایی‌ توریستی‌ست و حال و هوایی توریستی هم دارد، پیاده‌روها را سنگ فرش کرده‌اند و وجود موزه‌هایی در این روستا و رسم‌هایی که گردشگرها را به آن می‌کشاند، تاییدی‌ست بر این مدعا.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

از همان اول جاده چالوس تا خود جاده کجور دیدنی‌های زیادی وجود دارد و نزدیکی‌های روستا هم آبشار و چشمه می‌بینید و هوای تازه به سرتان می‌خورد و قدر همه اینها را وقتی در شهر بزرگی مثل تهران زندگی کنید، می‌دانید.

یکی از ویژگی‌های این روستا تمیز بودنش است و کمتر زباله‌ای را روی زمین می‌بینید.  این‌جا در دره‌ زانوس قرار گرفته و در حاشیه‌ آن رودخانه کندلوس جاریست. راه رفتن توی کوچه پس کوچه‌ها و تماشای خانه‌های قشنگ با سقف های شیروانی هم تا دلتان بخواهد در این روستا محیاست.

شهرهای توریستی مازندران

شهرهای توریستی مازندران

دیدنی های کندلوس

موزه مردم‌شناسی: یکی از قشنگ‌ترین دیدنی‌های این روستا موزه‌ مردم‌شناسی است که در ساختمانی دو طبقه ساخته شده. این‌جا اولین موزه روستایی‌ست. اشیایی مثل اسناد تاریخی، کتاب‌های خطی، ابزار قدیمی، پوشاک، زیورآلات و نقاشی‌های سبک قهوه‌خانه‌ای در این موزه به نمایش درآمده.

حمام کندلوس:رفتن به حمامی قدیمی که از دوره‌ قاجار به‌جا مانده، حس و حال عجیبی دارد. انگار که یک‌باره چند سال در تاریخ به عقب می‌روید. این حمام ثبت ملی شده.

امامزاده فضل و فاضل: امامزاده فضل و فاضل که آرامگاه کوچکی‌ست به جا مانده از  ۱۰۰ سال پیش و موزه گیاهی از دیگر جاهای دیدنی این روستاست.

موزه گیاهی: از سال ۱۳۶۵ در این روستا محوطه‌ای به اسم موزه گیاهان دارویی شروع به کار کرده. حدود ۲۵۰ گونه گیاه در این موزه کشت می‌شود که از نظر ژنتیکی مهم‌اند. در این موزه گیاهان را پرورش می‌دهند و بسته‌بندی می‌کنند و اسانس و روغن گیاهی هم در آن تولید می‌شود.

دیو چشمه: کنار روستا چند چشمه‌ آب معدنی سرد  هم هست، اما بزرگ‌ترین‌شان دیو چشمه است.

شهرهای توریستی مازندران

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : شهرهای توریستی مازندران, جاذبه های گردشگری در مازندران , دیدنی های مازندران , اجاره ویلا در مازندران , اجاره ویلا در شمال , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 12:39

جاذبه های گردشگری چالوس : شاید با شنیدن نام چالوس شما در ذهن خود جاده چالوس را تداعی می کنید اما شهر چالوس یکی از معدود شهرهای ایران است که دارای نقاط دیدنی پر باری می باشد و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. جاذبه های گردشگری در چالوس را نمی توان با هیچ جای دیگر مقایسه کرد این شهر دیدنی را حتما باید از نزیدک دید. البته می توانید برای اجاره ویلا در چالوس با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

چالوس کجاست؟

چالوس از شهرهای قدیمی استان مازندران است که در گذشته به آن سالوس یا شالوس می‌گفتند. این منطقه که در سال ۱۳۲۵ به شهر تبدیل شده است، هم اکنون دارای دو بخش کلاردشت و مرکزی، ۵ دهستان و سه شهر تابعه است. چالوس از شمال به دریای مازندران، از جنوب به استان قزوین، از شرق به شهرستان نوشهر، از جنوب شرقی به شهرستان نور و از غرب به شهرستان تنکابن راه دارد. شهرستان عباس آباد نیز در شمال غربی چالوس واقع شده است. مساحت چالوس ۲۸۰۰ کیلومتر مربع بوده و دارای بیش از ۱۰۰ روستا است.

هوای منطقه چالوس مانند سایر شهرستان‌های مازندران معتدل و مرطوب بوده و به همین دلیل رشد مراتع سرسبز و جنگل‌‌های وسیع در این منطقه نیز رو به رشد است. ارتفاعات چالوس در نیمی از سال پوشیده از برف بوده و این شهر در بهمن ماه بیشترین سرما و در تیر ماه بیشترین گرما را در خود تجربه می‌کند.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

بهترین فصل سفر به چالوس

بهار و تابستان

جاذبه های گردشگری چالوس

شهرک توریستی نمک آبرود چالوس

شهر توریستی ویلایی نمک آبرود در ۱۲ کیلومتری غرب چالوس، بین چالوس و تنکابن قرار دارد. این شهرک توریستی دارای شرایط اقلیمی مناسب و مناظر طبیعی زیبا به همراه امکانات تفریحی بی نظیر مانند دو خط تله کابین، سورتمه سواری، رستوران، فست فود ،کافی شاپ، تفرجگاه‌های ساحلی ماسه‌ای، دریاچه زیبای لاک پشت‌ها، شهربازی، باشگاه تیراندازی، پرواز تفریحی، آموزش با هواپیما و هلی کوپتر است.

همچنین نزدیکی به مراکز خرید، قدم زدن و دوچرخه سواری در محیط شهرک در هر ساعت شبانه روز همراه با بوی جنگل، طراوت و تازگی و سکوت آرامش بخش، مناظر بی نظیری را به ارمغان می‌آورد.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

آبشار اکاپل

این آبشار در جنگل کوهستانی سردی چال کلاردشت واقع شده و چشم انداز و مناظری بدیع دارد. همجواری این آبشار با ییلاق های کلاردشت و زیبایی طبیعت آن که دریاچه ولشت را نیز در خود جای داده، قابلیت تفرجگاهی آن را به طور فوق العاده ای افزایش می دهد. آبشار زیبای اکاپل در امتداد رود زیبای سردآبرود در غرب محله رودبارک جریان دارد و زیبایی خاصی به این رود بخشیده است.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

کاخ چایخوران

کاخ چایخوران چالوس یک اثر تاریخی در میان جاهای دیدنی چالوس است که استراحتگاه موقت و کوتاه مدت مربوط به دوره پهلوی اول بوده است و حدود هفتاد سال قبل ساخته شده است و حدود 4000 متر مربع وسعت دارد این کاخ در جنوب میدان معلم واقع شده و به سبک معماری اروپایی ساخته شده است.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

کاخ اجابت

کاخ اجابت در دوره سلطنت پهلوی، در روستای اجابت از توابع بخش کلاردشت ساخته شده است. این کاخ که در محلی مشرف بر منطقه کلاردشت بنا شده، دارای تزئینات و گچ‌بری‌هایی زیبا و ویژه‌ای به شیوه معماری بناهای اروپایی است. محوطه این کاخ بسیار زیباست و در داخل آن لوسترهایی نفیس و گران‌قیمت آویزان است. حیاط کاخ پوشیده از درختان سرو سرسبز است که در حال حاضر به عنوان استراحتگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

غار یخ مراد چالوس

غار یخ مراد در نزدیکی روستای آزادبر و روستای کهنه ده در منطقه گچسر و جاده چالوس واقع شده است. فاصله این غار از تهران حدود ۶۵ کیلومتر بوده و در ارتفاع ۲۶۴۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است.

دهانه غار یخ مراد حدود ۳ متر و ارتفاع دهانه حدود ۸ متر است. بهترین زمان برای بازدید از این غار، ماه‌های اسفند و فروردین است زیرا قندیل‌های زیبای غار یخ مراد در این ماه ها از سال در بهترین وضعیت خود به سر می‌برند. از ویژگی‌های بارز این غار، طبقه طبقه بودن آن است.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

پارک جنگلی فین چالوس

پارک جنگلی فین چالوس در ۶ کیلومتری چالوس و بین چالوس و مرزن آباد بعد از پلیس راه چالوس قرار دارد. یکی از مکان های دیدنی این جنگل پل سنگی طلاجو بوده که بر روی رودخانه ای که در دل این جنگل وجود دارد احداث شده است.

در دل جنگل های انبوه و سر سبز پارک جنگلی فین چالوس، تالابی پوشیده از نی و گیاهان مردابی وجود دارد و سطح این مرداب با نیلوفر آبی پوشیده شده است. بهترین زمان برای  سفر به این پارک و دیدن زیبایی های پارک جنگلی فین و مرداب کندوچال چالوس، اردیبهشت ماه است.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

پارک جنگلی نمک آبرود

پارک جنگلی نمک آبرود بيش از ۲۰۰ هکتار مساحت دارد و مانند ساير پارک‌ هاى جنگلى، درختان خودرو و انبوهى را در خود جاى داده است. گونه‌هاى مختلف گياهان شمشاد، توسکا، ملچ و افرا از جمله اين درختان هستند که عمر درخشان شمشاد آن بيش از ۷۰۰ سال برآورد گرديده است.

پارک نمک‌ آبرود با طبيعت بکر و وحشى، ضمن حفظ سيستم‌ هاى اکولوژيکى به عنوان يکى از پارک‌ هاى جنگلى زيباى جهان محسوب مى‌شود. در حال حاضر از اين پارک مسافران و اهالى شهرهاى مجاور بهره‌مند مى‌ شوند.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

مرداب کندوچال کجاست؟

مرداب کندوچال یکی از مکان های دیدنی و البته نا شناخته استان مازندران و شهرستان چالوس است که در میان جنگل فین چالوس در ارتفاع ۷۳۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. این تالاب یک هکتار وسعت و حدود ۴ تا ۵ متر عمق دارد.

آب این مرداب از چشمه های اطراف تامین می شود و شیرین است. غیر از درختان جنگلی که دورتادور آن را فرا گرفته اند، پیرامون و سطح مرداب نیز پر از نی و گیاهان مردابی است. همچنین اگر در فصل اردیبهشت به این تالاب زیبا سفر کنید، سطح تالاب را گل های نیلوفر زیبا پوشانده اند.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

دریاچه سد دریوک

این دریاچه که در حدود یک هکتار وسعت دارد، روبروی دره ولی‌آباد هزارچم و در دامنه کوه دال کمر قرار گرفته است. عمق آن حدود ۵ متر است و آبی شیرین دارد و اطراف آن را مراتع و مرغزار احاطه کرده است. به همین جهت این دریاچه مامن و زیست‌گاه پرندگان بومی و وحشی است.
در ماه‌های زمستان نیز پرندگان مهاجری مانند غاز و مرغابی در اطراف آن مشاهده می‌شود.

اقلیم مناسب و فضای طبیعی و دل‌نشین آن با چشم‌اندازهای بدیع، جلوه تفرجگاهی جذابی را به این دریاچه بخشیده است. از آن جایی که این مجموعه دریاچه‌ها دارای راه‌های دسترسی، محوطه‌های اتراق، چشم‌اندازه‌های طبیعی، مرغزارهای وسیع، پرندگان گوناگون و همچنین استفاده‌های طبی هستند، قابلیت‌های فوق‌العاده مناسبی برای ایجاد و احداث کانون‌های تفرجگاهی، زیستگاهی و پژوهشی دارند.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

منطقه حفاظت‌شده چهار باغ

منطقه حفاظت‌شده چهار باغ در حوالی منطقه سیاه بیشه در کیلومتر ۹۰ جاده کرج-چالوس واقع شده است. منطقه جنگلی چهار باغ با مساحتی افزون بر ۱۹ هزار هکتار که شامل اکوسیستمی جنگلی کوهستانی و رودخانه‌ای و در برگیرنده روستاهای زیادی از جمله دلیر، ایلت، مچر، نوکرس، واسپول، دزماکوی، کیجان، انگورن، چهار باغ و پولادکوه است.

همچنین دارای گون‌های جانوری از جمله پازن (کل و بز)، خرس، پلنگ، مرال، شوکا، روباه، گرگ، خوک، کب دری، کبک معمولی و عقاب طلایی است و از نظر زیست‌محیطی از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این منطقه ۲ محیط‌بان وظیفه حفاظت و حراست از مواهب طبیعی و محیط زیست را عهده‌دار هستند.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

منطقه شکار ممنوع سیاه بیشه

منطقه شکار ممنوع سیاه بیشه از توابع بخش کلاردشت شهرستان چالوس در استان مازندران است. در این منطقه در اغلب اوقات سال مه غلیظ و سیاه رنگی همه جا را پوشانده و از این جهت آن را سیاه بیشه نامیده‌اند. منطقه شکار ممنوع سیاه بیشه به وسعت ۹۰۰۰ هکتار در استان مازندران واقع است.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

دریاچه ولشت

دریاچه ها در بین جاذبه های طبیعی همیشه مورد استقبال گردشگران هستند و چالوس نیز از این جاذبه بی بهره نبوده است. دریاچه ولشت یکی از جاهای دیدنی چالوس است که در میان دره‌ای عمیق در نزدیکی منطقه کوهستانی تخت سلیمانِ علم کوه قرار دارد.

این دریاچه حدود 13 هکتار وسعت دارد و آب آن شیرین است، عمق آن به بیش از 20 متر می‌رسد و محل زندگی پرندگان مهاجر و ماهی‌های گوناگونی می‌باشد. این دریاچه مناظر بکر و دیدنی دارد که می تواند شما را شگفت زده کند.

دریاچه ولشت در مهرماه سال 1388 در فهرست میراث طبیعی ایران ثبت شد. از جمله فعالیت های مورد استقبال گردشگران در این دریاچه می توان به ماهیگیری، قایق سواری و دوچرخه سواری اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

آبشار سواسره چالوس

این آبشار نزدیک به 100 متر ارتفاع دارد، در بالادست ناحیه ای از بلده قرار گرفته و دارای آب فراوان می‌باشد. فضای آن کوهستانی و بیشه‌ای است و چشم اندازهای بکر و شگفت‌انگیز زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبشار سواسره منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و دارای چشم اندازهای فوق العاده ای است. واژه سواسره به معنای نسیم صبحگاهی است. البته گفتنی است که شما می توانید در منطقه بلده چندین آبشار دیگه را نیز بازدید کنید که هر کدام زیبایی های خود را دارند.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

دریاچه حصارچال چالوس

دریاچه حصارچال چالوس محل بسیار دلنشینی برای علاقه‌مندان به طبیعت در ماه‌های گرم سال است. این دریاچه از طرف شمال بعد از دشت حصارچال قرار گرفته است و حدود 3800 متر از سطح دریای خزر ارتفاع دارد. در فصل تابستان شما گردشگران زیادی را در اطراف این دریاچه خواهید دید، رنگ آب دریاچه حصار چال به سان آسمان آبی رنگ به نظر می‌رسد و از جمله دریاچه‌های متعلق به دوران چهارم زمین‌شناسی محسوب می‌شود.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

مرداب هسل چالوس

مرداب هسل مردابی است که در مجاورت روستای طلاجو از توابع شهرستان چالوس در منطقه‌ای جنگلی به نام مشعل واقع شده که از جنوب به جنگل‌های سوته‌لار و منطقه کردشت می‌رسد. در زمان‌های قبل حجم آب این مرداب بیشتر بوده و در بعضی از نقاط عمق آن از 15 متر نیز بیشتر برآورد می‌شده است، حدود ۵۰ سال قبل تعداد ۱۰ الی ۱۵ خانوار جهت دامداری در مجاورت هسل زندگی می‌کردند و یکی از نکات بسیار مهم در مورد این دریاچه رنگ آن می‌باشد که در فصول مختلف سال تغییر میکند برای مثال گاهی  حاشیه آن به رنگ سبز است و هر چقدر به سمت مرکز این مرداب نزدیک شوید، رنگ آن به سمت قرمز می‌رود.

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

ساحل رادیو دریا چالوس

ساحل رادیو دریا که نزدیکترین ساحل به شهر تهران می باشد یکی از سواحل زیبایی است که می توانید با خیال راحت با خانواده خود به آن محل بروید. این ساحل دارای تمام امکانات رفاهی است که شما و خانواده خود به  آنها نیاز پیدا خواهید کرد. از امکانات این ساحل می‌توان موارد زیر را نام برد:
پارک جنگلی، پارک بازی کودکان، فروشگاه‌های مختلف، منطقه شنا برای آقایان و بانوان، رستوران، هتل آپارتمان و...

جاذبه های گردشگری چالوس

جاذبه های گردشگری چالوس

موزه خودروهای تاریخی چالوس

این نمایشگاه در نمک آبرود چالوس برپا شده و 25 خودروی تاریخی در آن وجود دارد که 10 عدد از این خودروها را فقط در این موزه خواهید دید. پس اگر طرفدار ماشین‌های کلاسیک هستید بدون معطلی به سراغ این نمایشگاه بروید. قدیمی ترین خودروی موجود در این موزه مربوط به دوره احمد شاه است.

آبشار هریجان

آبشار هریجان را میتوانید مشرف به روستایی به همین اسم در مقاربت گردنه هزارچم در راه تهران ـ چالوس ببنید. آبشار هریجان بیش از 9 متر ارتفاع دارد و یکی از زیباترین آبشارهای رشته کوه البرز است که با آب فراوان، فضای مرتفع و بیشه ای و چشم‌انداز کوهستانی، دره ای و جنگلی از فراز کوهی سنگی با پخشابی ویژه سرازیر و در پائین دست به آبشارهای متعددی تبدیل می شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : جاذبه های گردشگری چالوس , دیدنی های چالوس , اجاره ویلا در چالوس , اجاره ویلا استخردار در چالوس , اجاره ویلا جنگلی در چالوس, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 12:39

یکی از تجهیزات لازم و ضروری در خودرو فیلتر هوا است . فیلتر هوا مسئولیت تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب آلودگی ها و ذرات هوا را بر عهده دارد . فیلتر هوای مورد استفاده در خودرو ها معمولا از نوع فیلتر هوای کاغذی میباشد که قیمت پایینی دارد و تعویض آن کار ساده ای است و شما می توانید بدون نیاز به کمک گرفتن از مکانیک، خودتان این کار را براحتی انجام دهید.

دلایل مهم تعویض به موقع فیلتر هوا

تمیز نبودن فیلتر هوا سوخت بنزین را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع عوض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نمیرسد و مصرف سوخت در اتومبیل را افزایش می دهد. بنابراین عدم تعویض به موقع فیلتر هوا از نظر اقتصادی نیز به صرفه نیست و کثیف شدن فیلتر هوا و عدم تعویض به موقع آن علاوه برافزایش مصرف سوخت بنزین باعث ناقص سوختن بنزین و در نتیجه آلودگی هوا می گردد . تعویض فیلتر هوا تا حد زیادی به شرایط آب و هوایی که در آن رانندگی می کنید، بستگی دارد و به این صورت که در هوای آلوده و مناطق خاکی باید زودتر فیلتر هوا تعویض شود زیرا احتمال انسداد و به اصطلاح خفگی فیلتر هوا بیشتر میباشد.

عمومی ترین و پرکاربردترین نوع فیلتر هوا در ماشین ها فیلتر هوای سلولزی یا فیلتر هوای کاغذی می باشد . به منظور جذب بهتر ناخالصی های هوا در فیلتر های هوای سلولزی از یک کاغذ پلیسه دار آکاردئونی استفاده می شود. این نوع فیلتر ها برای به وجود آوردن یک ثبات در ساختار خود از یک فریم پلاستیکی استفاده می نمایند. این فیلترها ارزان قیمت تر از دیگر فیلترها می باشند اما عمر کمی دارند و باید پس از گذشت مدت زمان کوتاهی با یک فیلتر جدید عوض شوند.

فیلتر هوای اسفنجی

در گذشته از این فیلتر در تراکتور ها و وسایل حمل و نقل سنگین استفاده می شد ولی امروزه در ماشین های مخصوص مسابقه از این فیلتر ها به شکل چند لایه با بهره گیری از فناوری نانو نیز استفاده می شود.

فیلتر هوای کتان

فیلتر های هوای کتان از همه فیلتر هواهای خودروها گران قیمت تر می باشند و در آن ها برای جذب بیشتر مواد اضافی از 6 لایه پارچه مخصوص روغنی بهره برده اند. این فیلتر هوا ها عمر بلندی دارند و قابل شستشو می باشند.

تولید فیلتر هوا یکی از مشاغل پر رونق در صنعت

یکی از مشاغل پر رونق در صنعت ، فیلتر سازی میباشد که یکی از مشاغل مناسب برای شروع یک کسب و کار میباشد ، جهت فیلتر سازی ، صرفا کافیست با همکاری چند نیرو و در اختیار داشتن چند دستگاه تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک که برای فیلتر سازی ساخته و طراحی شده اند، کار خود را آغاز نمایید .

در آغاز صنعت فیلتر سازی نیز مانند دیگر صنایع ، باید حتما از مشاوران و متخصصان با تجربه این حوزه ، در خصوص تهیه مواد اولیه ، خط تولید (نوع دستگاه های مورد نیاز ) ، آموزش ها و عرضه به بازار و… مشورت و راهنمایی بگیرید .

شرکت سام صنعت قومس با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در صنعت فیلتر سازی ، آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی ، ساخت ، تامین مواد ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و تعمیرات در خصوص صنعت فیلترسازی می باشد که با استفاده از زبده ترین و ساده ترین تیم کارشناسی و فنی آماده ارائه خدمات رسانی می باشد.

آیا فیلتر هوای اتومبیل از نوع کتان ارزش هزینه اضافی را دارد؟

استفاده از فیلتر هوای کتان باعث می شود ، استهلاک اتومبیل ، هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو کم تر شود. اثر فیلتر هوای کتان در طولانی مدت قابل دیدن است.

مزایای تعویض فیلتر هوا

  • بالا بردن طول عمر موتور
  • کم کردن مصرف سوخت

جایگاه فیلتر هوا

محل جایگیری فیلتر هوا و شکل آن در اتومبیل های مختلف، متفاوت میباشد. در صورتی که فیلتر هوا در این جایگاه درست قرار نگیرد و درزهای آن به طور صحیح مسدود نشود، هوای ورودی به جای عبور از سطح کاغذ از میان درزها، وارد موتور میشود و عمل فیلتراسیون انجام نمی شود.

چه زمانی باید فیلتر هوای خودرو را عوض کرد؟

در مورد تعویض فیلتر هوای خودرو نیز با توجه به مدل ماشین، زمان تعویض فیلتر متفاوت میباشد.بهترین کار این است که کتاب سرویس و نگهداری مخصوص به خودروی خود را مطالعه نمایید.با این کار متوجه خواهید شد که در هر بازه زمانی کدام سرویس مربوط به اتومبیل را باید انجام دهید.

به‌طورمعمول تعویض فیلتر هوای موتور خودرو، سالیانه یک‌بار انجام میشود ولی در برخی اتومبیل ها این کار ممکن است هر ۱۸ ماه یک‌بار انجام گیرد.

بازار فروش فیلتر هوا چگونه است؟

فیلتر هوا بازار مصرف خوبی دارد. از نظر واردات فیلتر هوا در کشور ایران، فقط برای خودروهای خارجی آنهم با کسب مجوز از وارد کننده اصلی آن خودرو خاص مجاز بوده و در بازار به هیچ وجه فیلتر هوای خارجی یافت نمی شود. بنابراین تنها رقبای شما هموطنان شما خواهند بود. بنابراین شما می توانید با تولید فیلتر هوا با کیفیت بازار فروش را از آن خود کنید. همچنین فیلتر هوا مصرفی بوده و تاریخ انقضاء ندارد. بنابراین شما می توانید با نیروی انسانی کم و سرمایه نسبتا کم و فضای کارگاهی ساده و آموزش سریع و آسان، محصول خود را با کیفیت مناسب، هر وقت که بخواهید تولید و روانه بازار مصرف نمایند.

اگر قصد دارید تولید فیلتر هوا در منزل را راه اندازی کنید و یا در این حوزه نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید ، کافیست با کارشناسان فیلتر هوا تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : فیلتر هوا,خرید فیلتر هوا,تولیدفیلتر هوا,فیلتر هوای اسفنجی,فیلتر هوای کتان , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 14:04

ظروف يكبار مصرف مناسب مواد غذايي گرم  : دبير انجمن صنايع پلاستيك استان تهران بهترين ظروف براي استفاده از مواد غذايي و آشاميدني گرم را ظروف پلي پروپيلني دانست و به مشخصات آن نيز اشاره كرد.

مرتضي نيك‌سرشت ، با اشاره به ظروف مناسب براي استفاده از مواد غذايي و آشاميدني گرم اظهاركرد: در اين چند سال هجمه‌هايي را نسبت به ظروف يك بار مصرف ايجاد كردند كه درست نبود اما با توجه به پيگيري‌هاي انجام شده، توانستيم بحث سرطان‌زا بودن را در وزارت بهداشت حذف كنيم.

كدام ظروف يكبار مصرف براي مواد غذايي گرم مناسب هستند؟

وي با بيان اينكه ظروف يك بار مصرف از مواد مختلفي ساخته مي شوند، ادامه داد: بهترين ظروف براي استفاده از مواد گرم، پلي پروپيلني هستند و نشانه آنها اين است كه ليوان‌ها نرم هستند و در صورت فشار دادن نمي‌شكنند و به حالت اوليه خود برمي‌گردند.

دبير انجمن صنايع پلاستيك استان تهران افزود: دسته دوم از ليوان‌هاي توليد شده ليوان‌هاي پلي استايرني هستند كه اين ليوان‌ها اصولا شكننده‌اند و كمي شفاف‌تر از ليوان‌هاي دسته اول هستند.

نيك‌سرشت با بيان اينكه استايرن يك ماده خوشبوكننده است كه در مواد غذايي هم استفاده مي‌شود، گفت: سازمان بهداشت آمريكا استفاده از اين ماده را به مقدار شش در هزار واحد مجاز اعلام كرده است. از سوي ديگر اين ماده به مقدار فراوان در ماءالشعير و توت‌فرنگي وجود دارد.

ظروف يكبار مصرف مناسب مواد غذايي گرم

براساس محاسباتي كه انجام شده، در يك شيشه ماءالشعير بيش از 400 برابر يك ليوان يك بار مصرف استايرن وجود دارد.

دبير انجمن صنايع پلاستيك استان تهران همچنين با اشاره به مشكلات ظروف استايرني گفت: نكته‌اي كه درخصوص اين ظروف عنوان مي‌شود، بحث راديكال‌هاي آزاد استايرن است كه ممكن است در حرارت بيش از 100 درجه آزاد و وارد مواد غذايي شود. اين در حالي است كه در ظروف يك بار مصرف استايرني نسبت به مواجهه دروني، كمتر از دو گرم است و اصولا استايرن مونومر اين ليوان‌ها كمتر از شش در هزار مي‌شود و به همين دليل ضرر چنداني براي بدن ندارد؛ چنانكه هواي موجود در محيط آب‌هايي كه نيترات آنها زياد است و اينگونه موارد تاثير بد بيشتري بر بدن دارند.

در ايران توليد ظروف گياهي نداريم

مرتضي نيك‌سرشت ، با اشاره به ظروف ليوان‌هاي كاغذي و گياهي موجودي در بازار گفت: در مورد ليوان‌هاي كاغذي اگر به جداره داخلي ليوان نگاه كنيد، يك رويه نازك پروپيلن و پلي اتيلن ديده مي‌شود، از سوي ديگر در ايران كلا توليدكننده ظروف گياهي نداريم و اينها دروغي بيش نيست، چراكه هزينه توليد ظروف گياهي 40 برابر ظروف يك بار مصرف بوده و اصلا توجيه اقتصادي ندارد.

وي با اشاره به آزمايشي كه مي‌تواند براي تشخيص گياهي يا غيرگياهي بودن اين دسته از ليوان‌ها و ظروف انجام داد، گفت: تشخيص اين ظروف يك آزمايش ساده شعله داردكه اگر اين ظروف را روي شعله آتش بگيريد، در صورتي كه مثل كاغذ بسوزد و تبديل به خاكستر شود، نشان‌دهنده اين است كه گياهي و از نشاسته بوده پو لي لاكتيك اسيد دارد اما اگر آب شد و چكه كرد، به اين معني است كه پلي اتلين و پروپيلن دارد.

دبير انجمن صنايع پلاستيك استان تهران ادامه داد: توليدكنندگان ظروف گياهي ادعايشان اين است كه در بهترين حالت 20 درصد نشاسته به ظروف پروپيلني اضافه مي‌كنند؛ بنابراين 80 درصد پروپيلن در اين ظروف موجود است.

استفاده از ظروف يك بار مصرف براي جلوگيري از پخش ميكروارگانيسم‌هاست

نيك‌سرشت با بيان اينكه استفاده از ظروف يك بار مصرف براي جلوگيري از پخش ميكروارگانيسم‌هاست، ادامه داد: در گذشته از ليوان‌هاي شيشه‌اي براي مراسم‌هايي مثل محرم استفاده مي‌شد كه ممكن بود فقط با يك شستن ساده، آن را دوباره مصرف كنند و اين باعث مي‌شد كه بيماري‌هاي مختلف بين ديگران سرايت كند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر حتي كشورهاي اروپايي نيز جايگزين بهتري از پلي‌مرها براي توليد ظروف يك بار مصرف پيدا نكرده‌اند، اظهار كرد: اگر ما بتوانيم ماده ايده‌آلي را به دست بياوريم كه با استفاده از آن ماده شيميايي وارد بدن نشود، قطعا بسيار خوب است اما در بحث توليد يكي از موارد مهم توجيه‌پذير بودن توليد از لحاظ اقتصادي است؛ بنابراين در وضعيت فعلي مجبور هستيم از همين مواد استفاده كنيم.

بهترين ليوان يكبار مصرف

از نظر بسياري از خريداراني كه براي تهيه انواع ليوان يكبار مصرف اقدام مي كنند، وجود مزيت هاي زير الزامي است:

  • زيبايي
  • مقاومت
  • كيفيت
  • مرغوبيت
  • اندازه
  • جنس

شماره تماس:

09126175809 مهندس خدابخشي

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : ظروف يك بار مصرف,خرید ظروف يك بار مصرف,تولید ظروف يك بار مصرف, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:09

نحوه مصرف كود MOG در آفتابگردان: در اين مطلب قصد داريم تا نحوه مصرف و همينطور مزاياي كود مولتي آنزيم MOG در آفتاب گردان را بررسي كنيم.

 

نحوه مصرف كود MOG در آفتابگردان

مرحله اول : بعد از كشت اوليه، ۴ ليتر MOG  در ۲۰۰ ليتر آب محلول شده و براي يك هكتار از طريق آبياري استفاده مي شود (حتما دقت كنيد به همراه آب آبياري استفاده كنيد)

مرحله دوم : بعد از مشاهده ۸ و يا ۱۰ برگ بر روي ساقه، ۳ ليتر همانند مرحله اول از طريق آبياري اعمال مي شود. (حتما دقت كنيد به همراه آب آبياري استفاده كنيد).

مرحله سوم : هنگامي كه طبق به اندازه رشد (براي مثال به اندازه سيب) رسيد، ۳ ليترMOG  در ۲۰۰ ليتر آب محلول شده و براي يك هكتار بصورت آبياري اعمال مي شود. (حتما دقت كنيد به همراه آب آبياري استفاده كنيد).

نكات مورد توجه در استفاده از كود MOG

  1. قبل از استفاده، قوطي را چند دقيقه به آرامي تكان دهيد (اين عمل بسيار مهم است)
  2. پس از اضافه كردن آب به MOG ، مدت ۴۵ دقيقه صبر كنيد به منظور فعاليت آنزيم ها)
  3. مدت زمان نگهداري پس از محلول شدن با آب ، ۲۴ ساعت ميباشد.
  4. يك ليتر MOG با ۲۰۰ ليتر آب محلول ميشود. اين ميزان آب براي فعال سازي آنزيم هاي موجود در MOG ضروري است. مدت زمان لازم براي فعال سازي آنزيم ها، ۴۵ دقيقه ميباشد.
  5. بهترين زمان استفاده در محلول پاشي، ساعات اوليه صبح و يا هنگام غروب خورشيد است.
  6. همواره ميزان كود توصيه شده به مساحت ذكر شده براي هر نوع محصول مد نظر ميباشد. ميزان آب مصرفي در مساحت مورد نظر، با مقدار كود توصيه شده در آن مساحت بايستي مخلوط شود.
  7. در زمان استفاده از MOG، استفاده از كودهاي شيميايي را به نصف كاهش دهيد.

 

 نحوه استفاده از كود MOG در آبياري سنتي

در آبياري هاي سنتي (غرقابي)، بهترين روش كوددهي، استفاده از بشكه شيردار در ابتداي جوي آب ميباشد. در آبياري هاي تحت فشار و مكانيزه، كوددهي از طريق تانك كود و در اواخر دوره آبياري مي باشد.

نكته مهم بسياري از كمبود هاي تغذيه اي و بيماري هاي گياهي از خاك به وجود مي آيند. بنابراين مي توانيد هرسال با تحليل خاك مزرعه خود، ميزان كمبود ميكروالمنت ها و نيازهاي خاك را مشخص كنيد. بسته به نتايج اين تحليل در صورت كمبود جدي يك ماده مشخص، اين ماده را به خاك زراعي خود اضافه كنيد.

در صورت كمبود موادي مانند نيتروژن، فسفر و پتاسيم در خاك حتما بايد خاك را مورد تقويت قرار دهيد.

براي بهبود كشت مي توانيد از ساير كودهاي شيميايي نيز استفاده كنيد.

 تركيبات موجود در MOG

ميكروارگانيزم – آنزيم – اسيد آمينه – ميكروالمنت ها – ماكروالمنت ها – ويتامين – مواد آلي

 مزاياي استفاده از كود MOG

شوري زدايي: در اراضي با آب و خاك شور به علت حل شدن ميكرو آنزيمهاي موجود در اين كود در آب ، نمكها و سموم شيميايي موجود در خاك تجزيه شده و به مرور خاك را به شرايط طبيعي آن برميگرداند.

مبارزه با بيماري هاي قارچي: با افزايش مقاومت در آناتومي و ساختمان گياه، M0G سبب افزايش مقدار كوتين وضخامت كوتيكول در برگ ها ميشود و اين تغيير ساختماني در گياه موجب افزايش مصونيت در مقابل بيماري هاي قارچي و آفات خواهد شد.

كاهش دهنده هزينه هاي رايج كشت و كار.

افزايش دهنده عملكرد و مقاومت گياه ، بين ۴۰ تا ۶۰ درصد

مشخصات فيزيكي و شيميايي كود: به شكل مايع به رنگ قهوه اي تيره

 

 شرايط نگهداري

در صورت استفاده نكردن از كود درب آن را محكم ببنديد. در ظرف مخصوص خود نگهداري كنيد. دور از مواد غذايي ، تابش مستقيم آفتاب و دماي بالا نگهداري كنيد.

 كمكهاي اوليه :

تماس با چشم ؛ به هنگام تماس با چشم، با آب فراوان چشم را شستشو دهيد

تماس با پوست : هيچگونه خطري براي پوسته ندارد. در صورت تمايل با آب بشوييد.

استنشاق ، هيچگونه خطري ندارد. در صورت تمايل در هواي آزاد تنفس كنيد

خوردن : مقدار زيادي آب بنوشيد. معده را براي استفراغ تحريك نكنيد.

 تاثيرات وجود اسيدهاي آمينه در كود MOG

نوع فعاليت L – Aspartie acid | كمك به ريشه دهي

L – Glutannic acid | افزايش كلروفيل – كلاته كننده – افزايش گرده افشاني – كمك به فعاليت ديگر اسيدهاي آمينه

محرك سنتز هورمون هاي دخيل در توليد گل و ميوه – ايجاد مقاومت به سرما در گياه

L – Cysteine | تشكيل كلروقيل

L – Histidine | ايجاد مقاومت به سرما در گياه

تشكيل كلروفيل – فعاليت پروتئين هاي ضد سرما افزايش كيفيت محصول

تشكيل كلروفيل – كمك به جذب مواد غذايي – افزايش گرده افشان

L – Methionine | كمك به تشكيل ميوه – فعال كننده هورمون هاي رشد – افزايش گرده افشاني

L – Proline | مقاومت در برابر تنش – كمك به باروري دانه گرده

L – Serine كمك به توليد اكسين

L . Theronine | افزايش متابوليسم

L – Tryptophan | كمك به توليد اكسين

L – Valine | كمك به توليد اكسين – افزايش كيفيت محصولات

 مزاياي وجود آنزيم در كود MOG

تبديل پروتئين به اسيد آمينه مصونيت در برابر تنش – افزايش پتانسيل اسمزي – افزايش رنگ

افزايش بو، طعم ميوه – تعادل در ميزان گلوكز

افزايش ريشه دهي – ريشه هاي ثانويه

تعادل در ميزان روغن

تبديل مواد شيميايي به مواد آلي زودرسي تبديل پروتئين ها – كمك به هيدروليز آب تبديل مواد شيميايي به مواد آلي – افزايش متابوليسم

افزايش ماندگاري ميوه – افزايش رنگ، بو، طعم و عطر ميوه

تبديل گلوكز به فروكتوز – افزايش طعم ميوه

تبديل ازت به ازت قابل جذب براي گياه

جهت كسب اطلاعات بيشتر درزمينه خريد كود با ما تماس بگيريد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : كود MOG,خرید كود MOG,خرید کود,کود ارگانیک,مزاياي استفاده از كود MOG, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 281 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:08

واژه پتينه در كتاب فرهنگ هنرهاي تجسمي بدين گونه آمده است: بافت و رنگ يا جرمي كه بر اثر گذشت زمان و به مرور اكسيد شده و عوامل طبيعي روي شي اثر گذاشته و باعث تغيير رنگ و ايجاد بافت (تخريب جنس) و ايجاد زنگار شده باشد. براي مثال: زنگار مفرغ به رنگ سبز و زنگار آهن به رنگ اُخرا مي باشد.

شناخت رنگ و كاربرد آن در هنر پتينه

رنگ كردن با مواد و انواع رنگ ها و زير ساخت هاي مختلف و استفاده از تمامي وسايلي كه در طراحي داخلي بكار مي رود. كه هدف آن ايجاد تنوع رنگي يا كهنه كاري شيء مورد نظر است به عبارت ديگر، هر جسمي را كه بتوان با ايجاد بافت و بكار گيري رنگ ، نمايي كهنه و فرسوده شده و يا اكسيد شده در آن ايجاد نمود پتينه كاري ناميده مي شود. در واقع پتينه هنر نشان دادن فرسودگي ، خوردگي و كهنه گي بافت و رنگ اشياء ساخته شده (مجسمه، كوزه، ظروف، قاب عكس، ....) و حتي فرم هاي مدرن مي باشد.

در اين مطلب قصد داريم شما را با انواع رنگهاي مورد استفاده در هنر پتينه كاري از لحاظ جنسيت ، نوع تركيب و چگونگي آن ، خاصيت ميزان پوشانندگي ، مات بودن يا درخشندگي رنگ ها آشنا نماييم .

استفاده از جوهر رنگ در هنر پتينه

جوهر رنگ را (مادر رنگ ) نيز گفته اند . كه معمولا از آن به عنوان آستر و زير رنگ استفاده مي كنيم. اين دسته از رنگ ها جسميت ندارند، خاصيت رنگ پذيري آن ها زياد است، حلال آن ها تينر فوري يا الكل صنعتي مي باشد ، زير رنگ مناسبي است در بكارگيري و رنگ آميزي انواع صنايع چوبي و سفال.

نكته: در استفاده از جوهر رنگ كه گفته شد به عنوان زير رنگ از آن استفاده مي كنيم توجه كنيد كه براي يكنواختي سطح رنگ گاه لازم است زدن رنگ دو يا سه با تكرار شود.

تنوع جوهر رنگ ها

جوهر رنگ در رنگ هاي آبي - سبز- آلبالويي - گردويي - فندقي - مشكي - طلايي وجود دارد كه از رنگ فروشي ها به صورت آماده مي توان آن را تهيه نمود.

استفاده از پودر رنگ در هنر پتينه

پودرهاي رنگي دو گونه هستند

الف: پودر رنگ هاي معدني

ب: پودر رنگ هاي شيميايي

كه به شرح خواص هر كدام مي پردازيم اما توجه داشته باشيد كه بطور كلي اين دسته از رنگ ها را به عنوان مكمل مورد استفاده قرار مي دهيم. بخصوص در رنگ هايي كه جسميت يا جرم سنگيني ندارند كه پودر رنگ ها به عنوان مكمل اين خاصيت را به رنگ ها خواهند بخشيد.

نكته: پودر رنگ ها را مي توان با انواع حلال ها (آب- تينر - تينر روغني ...) بكار برد. البته در صورتي كه بخواهيم به تنهايي و نه به عنوان مكمل از آن استفاده كنيم زيرا طبيعي است كه در صورت نقش مكمل داشتن مي بايست حلال آن تابع حلال رنگ اصلي باشد. براي مثال، نمي توان از رنگي كه حلال آن تينر فوري يا روغني بوده با پودر رنگ حل شده در آب استفاده نمود.

پودر رنگ هاي معدني

اين دسته از رنگ ها كه نام ديگر آن خاك هاي رنگين است. كاربرد فراواني در صفت رنگ سازي و لعاب دارند . خاصيت حل شدن در انواع حلال ها (تينز فوري ، روغني ، آب ) را دارند. مي توان به راحتي آن ها را با رنگ هاي روغني و گواش تركيب كرده و به رنگ دلخواه رسيد .

از خواص ديگر اين دسته از رنگ ها اين است كه جسميت و غلظت رنگ بكار رفته را بالا مي برند. انواع: اُمرا- اُخرا - سينكا۔ گِل ماشي - دوده - لاجورد- پودر فيروزه

 

پودر رنگ هاي شيميايي

اين دسته از رنگ ها: پودر رنگ هايي خالص و براق بوده و در صنعت و هنر بكار برده مي شوند.

1- پودرهاي محلول در آب

۲- پودرهاي محلول در تينر فوري

۳- پودرهاي محلول در تينر روغني

۴- پودرهاي محلول در الكل

استفاده از رنگ هاي روغني در هنر پتينه

همان طور كه مي دانيم انواع رنگ هاي روغني كاربرد فراواني دارند كه انواع آن به شرح زير است. رنگ هاي روغني در رنگ آميزي ساختمان و ديوار - رنگ هاي روغني در هنر نقاشي ، شاپان ها و ضد زنگ كه خواص هر كدام را جداگانه توضيح مي دهيم.

رنگ ها روغني ساختمان و ديوار سقف

اين دسته از رنگ ها محلول در تينر روغني هستند ( كه گاه در صورتي كه براي خشك شدن سريع كار تعجيل داريم به عوض آن مقداري تينر روغني اضافه مي كنيم (كه در اين صورت نيازي به تينر روغني نيست، توجه كنيد كه در صورت بكارگيري تينر فوري مي بايست سرعت عمل ما نيز افزوده شود). خاصيت ديگر اين رنگ ها پوشانندگي بالاي آن است.

نكته: در صورتي كه تمايل داريم كار ما نما كهنه باشد. (كهنه كاري ، دادن حالتي از كهنگي و خاموشي به رنگ است ) در اين صورت به رنگ مورد نظر مقداري پودر مِل اضافه خواهيم كرد.

رنگ هاي روغني در هنر نقاشي روي بوم

كاربرد اين دسته از رنگ ها بيشتر در هنر كهنه كاري و دكوپاژ مي باشد. حلال آن ها: تربانتين ، روغن بزرك ، اسكاتيف است .

شاپان با جوهر رنگ روغني

شاپان يا جوهر رنگ روغني يا قير سرد كه تركيبي است از قير و روان ساز كه به دو رنگ سياه و قهوه اي قابل دسترس بوده و در رنگ فروشي ها موجود است .

خواص شاپان

از آن به عنوان زير رنگ در صنايع چوبي و سفال استفاده مي كنيم، بطوريكه با مقداري شاپان و تينر روغني مي توان به طيف رنگي گسترده و متنوعي دست يافت . محلول در تيتر روغني هستند . شاپان را مي توان بسته به وسعت كار با قلم مو با پارچه به سطح كار كشيد و رنگ آميزي كرد.

 

ضد زنگ

از نوع رنگ هايي با قدرت پوشانندگي بالا هستند.

كاربرد ضد زنگ: بيشتر در كهنه كاري روي سفال و با ورق طلا بكار مي رود. و اينكه به رنگ هاي اُخرايي يا آجري موجود است .

رنگ پلاستيك

در رنگ هاي مختلف قابل تهيه بوده ( گواش نيز در اين گروه جاي مي گيرد). محلول در آب است . رنگ هايي مات هستند .  قابليت پوشانندگي زيادي دارند.

رنگ اكروليك

اين رنگ يكي از بهترين و خالص ترين رنگ هاي موجود مي باشد و مزيت آن اين است كه سريع تر از رنگ هاي ديگر خشك مي شود. محلول در آب است ، مات بوده و پوشانندگي بالايي دارد.

رنگ ماشين

خاصيت ضد آب دارند، حلال آن تينر فوري است، به سرعت خشك مي شوند و پوشانندگي بالايي دارند. خاصيت مهم ديگر آن اين است كه در مجسمه و حجم هايي از جنس فايبر گلاس و گچ كه در فضاي بيرون قرار دارند مورد استفاده قرار مي گيرند.

دوره تابلوهاي دكوراتيو و پتينه در گرگان

مدرسه معماري داخلي آرت كانر برگزاركننده دوره تابلو هاي دكوراتيو و پتينه مي باشد. اين موسسه تلاش دارد كه جامعترين آموزش ها را به صورت كاربردي و مفيد به دانشجويان خود بياموزد كه آنها بتوانند به راحتي در گروه هاي طراحي شركت ها و توليدي هاي مختلف استخدام و فعاليت كنند.

برگزاري دوره تابلو هاي دكوراتيو و پتينه در مدرسه معماري آرت كانر

يكي از دوره هايي كه علاوه بر جذابيت زياد، امكان كار در آن زياد به چشم مي خورد دوره تابلوهاي دكوراتيو و پتينه است. مدرسه معماري داخلي آرت كانر با برگزاري اين دورهبه افرادي كه اين دوره را به صورت كامل و موفق بگذرانند و نمونه كار نهايي قابل قبول به اساتيد دوره ارائه دهند، پس از پايان دوره، مدرك معتبر از وزارت علوم ارائه مي دهد تا بتوانند به راحتي وارد بازار كار شوند.

گذراندن دوره تابلوهاي دكوراتيو و پتينه توسط مدرسه معماري ارت كانر باعث مي شود تا افراد علاقمند به اين حوزه به اشراف و تسلط كافي در اين زمينه دست يابند و انواع راه حل و تكنيك هاي پتينه را بشناسند . مدرسه معماري آرت كانر با برگزاري گارگاه هاي آموزشي حضوري يا آنلاين و محصولات آموزشي به شما كمك ميكنيم تا در حوزه تخصصي خود بي رقيب باشيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه دوره هاي آموزشي مدرسه معماري آرت كانر با ما تماس بگيريد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : تابلو هاي دكوراتيو و پتينه,مدرسه معماری,رنگ شناسی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:07

از جمله دلايلي كه باعث توليد و استفاده از نوار نقاله و كانواير در صنايع غذايي ميگردد ميتوان به بالا بردن راندمان توليد، جابجايي مواد بدون دخالت هرچه كمتر كارگران براي سود دهي بيشتر نام برد. نوار نقاله ، دركارخانه ها بخش عمده اي را به خود اختصاص داده و ابزار بسيار مهمي تلقي ميشود.در اين مقاله به كاربرد انواع مختلف نقاله مي پردازيم.

انواع نقاله ها به شرح زير ميباشد:

Slat conveyor

اين نقاله از صفحه هاي باريك كنارهم (نه سوار بر روي هم) ويك يا دو زنجير كه بر روي يك چرخ دنده متحرك سوار هستند كه باعث حركت مجموعه ميشود.



Apron conveyor

اين مدل از نوار نقاله از صفحاتب كه پشت سرهم بدون فاصله روي هم ميخوابند تشكيل شده است.همچنين داراي ابعاد بسيار بزرگ ميباشند و قسمتهايي مانند زنجير، چرخ دنده ، و بين صفحه ها كه امكان دارد اعضاي بدن واشيا را بگيرد. بدين منظور بايد حفاظ گذاري گردد. اين نقاله به دو صورت شيب كم يا افقي استفاده ميشود.

Flight conveyor

اين نوار نقاله مانندslat conveyor مي باشد.علاوه بر اينكه صفحه هاي پلكان شكل با زاويه راست به زنجير انصال پيدا كرده است. اين نوار نقاله به صورت سطح شيب دار و يا افقي به كار خواهد رفت.

 


CHAIN CONVEYOR

اين مدل نقاله ،فرم هاي بسيار زيادي ميگيرد.ولي اجسام را به حالت يدك كشيدن يا هل دادن جا بجا ميكند. اما بعضي از آنها مستقيما خودشان حركت مي كنندكه در انواع SLIDING CHAIN CONVEYOR ROLLING DRAY وجود دارد. اين نقاله ها تشكيل شده از يك زنجير بدون انتها كه سر و ته آن بهم وصل شده كه بوسيله يك موتور محرك نگه داشته شده وآن را حركت مي دهد اين كانوايرها در كارخانجات اتومبيل سازي جهت انتقال بدنه اتومبيل براي شستشو و رنگ زدن و همچنين در كارخانه كاغذسازي كه بصورت عمودي ورق ها را ميگيرد و بالا مي برد و غيره استفاده شده است. اين كانواير بصورت انتقال اشياء در يك سطح يا سطح شيب دار كاربرد دارد. در قسمت برگشت اين زنجير بايد كاملا حفاظ گذازي شود و همچنين در هر دو طرف مسير حركت اين زنجيرها بايد HAND RAIL نصب نمود تا اشخاص نتوانند در اين مسير قدم بزنند يا عبوركنند

 

شركت توليد كننده كانواير

شركت توس ماشين يكي از بهترين شركت هاي باسابقه در زمينه صنايع غذايي و آردي مي باشد، اين شركت در همين راستا، انواع كانواير را براي انواع كارخانجات با توليدات غذايي متنوع و جنس مختلف، طراحي و توليد كرده است.
در صورتيكه تمايل داريد تا كانواير براي كارخانه شما و يا خط توليد شما بهينه سازي و شخصي سازي شود، شركت توس ماشين مي تواند با كيفيت بسيار بالا، انواع كانواير را طراحي و توليد و تحويل نمايد.جهت كسب اطاعات بيشتر درباره خريد كانوايربا ما تماس بگيريد
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : كانواير,خرید كانواير,تولید كانواير,نوار نقاله, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:06

كاربرد ديوار سبز در كافي‌ شاپ : در دنياي امروز افراد براي گذرندان اوقات فراغت و حتي قرار هاي خود كافي شاپ ها را انتخاب مي نمايند. تعداد اين كافي شاپ ها در حال افزايش است كه باعث ايجاد رقابت در ميان آنها مي شود. و هر كدام سعي مي كند تا با راهكارهاي مختلف مشتري بيشتري را براي خود جذب كند. يكي از اين راهكارها استفاده از دكورهاي جذاب مانند ديوار سبز در طراحي داخلي كافي شاپ است كه مي تواند تاثير به سزايي در جذب مشتريان داشته باشد. در ادامه در مورد كاربرد ديوار سبز در كافي‌ شاپ و مزاياي آن بيشتر صحبت خواهيم كرد. با ما همراه باشيد.

طراحي كافي شاپ به چه چيزي بستگي دارد؟

طراحي كافي‌شاپ به نظر و سليقه كافه دار و همچنين مشتريان بالقوه آن بستگي دارد. براي جذب مشتري مي توانيد طراحي كافي شاپ را با در نظر گرفتن چيدمان و ساير نكات شروع كنيد. استفاده از ديوار سبز در طراحي كافي شاپ يكي از متدهاي مدرن امروزي مي‌باشد كه فضاي كافه را از ساير محيط ها متمايز مي‌كند. استفاده از رنگ‌هاي خاص در كنار ديوار سبز و همچنين نورپردازي ديوار سبز مي‌تواند در ايجاد طراحي منحصر به فرد كافه به شما كمك كند.

 

كاربرد ديوار سبز در كافي‌ شاپ

وقتي مشتريان وارد كافه مي‌شوند با ديدن فضاي سبز با يك منظره غير منتظره و دلپذير روبه‌رو مي‌شوند كه حس بودن در دل طبيعت را در يك منطقه شلوغ ايجاد مي‌كند. بعداز اينكه مشتريان سفارش خود را اعلام كردند مي‌توانند در كنار گياهان رنگارنگ كافه بنشينند و با ديدن رنگ سبز، زرد، قرمز و بافت و شكل گياه به آرامش برسند. اگرچه ديوار سبز براي طراحي داخلي كافه‌ها مورد استفاده قرارگرفته اما همانند يك اثر هنري است كه بر روي ديوار نصب‌شده است. و مشتريان با ديدن آن لذت مي برند.

مزيت هاي كاربرد ديوار سبز در كافي شاپ

ديوار سبز علاوه بر زيبايي و جذابيت مي تواند مزيت هاي زياد ديگري نيز داشته باشد. كه در ادامه به توضيح آنها خواهيم پرداخت.

۱- ايجاد تهويه مناسب و خنك كردن هوا

ديوار سبز در كافي شاپ موجب ايجاد تهويه مناسب و خنك كردن هوا مي شود كه مي تواند تجربه دلپذيري را براي مشتريان شما رقم بزند.

۲- به عنوان يك عايق دما و صوت

ديوار سبز در كافي شاپ مي تواند به عنوان يك عايق دما و صوت استفاده شود. بدين ترتيب كه لازم نيست در زمستان نگران گرما و در تابستان نگران سرما باشيد و در مصرف انرژي مي توانيد صرفه جويي كنيد.

۳-امكان تبديل ديوار سبز به يك اثر هنري جذاب در كافي شاپ

اگر كمي حس خلاقيت داشته باشيد مي توانيد ديوارهاي سبز را با خلاقيت خود به يك اثر هنري جذاب و منحصر به فرد تبديل كنيد. اين ايده بيش از همه براي كافي شاپ هايي مناسب است كه ميزبان هنرمندان هستند.

 

چه گياهاني براي ديوار سبز در كافي شاپ مناسب است؟

با توجه به اينكه محيط كافه‌ها اغلب نيمه ‌تاريك است بنابراين دقت كنيد و گياهاني را براي ديوار سبز انتخاب كنيد كه بتواند با نور اندك رشد كند. براي ايده خلاقانه‌تر مي‌توانيد از گلدان‌هاي آويزان استفاده كنيد و با استفاده از وسايل و ابزاري ساده گلدان‌هايي را ايجاد نماييد كه از سقف تا نزديك ميز آويزان شده‌اند. گياهان انتخابي شما بايد با مكاني كه قرار است ديوار سبز در آن به كار گرفته شود سازگار باشند، اين سازگاري بايد از جهت نور و دما مورد بررسي قرار گيرد. مي توانيد از گياهان بومي استفاده كنيد تا دچار مشكلات نشويد.

انواع ديوار سبز كه در كافي شاپ مي توان به كار برد؟

ديوار سبز مستقيم :

در اين نوع ديوار سبز بدون واسطه بر روي ديوار قرار مي گيرد و گياهان بر روي روي سطح حركت مي كنند. در اين نوع ريشه گياهان رونده يا پيچ در زمين قرار دارد و شروع به بالا رفتن مي كنند. از معايب اين روش كه مي تواند به مصالح شما آسيب وارد كند و خيلي ها از اين روش استفاده نمي كنند. همچنين معمولا هزينه نگهداري اين نوع ديوار سبز بالا مي باشد.

ديوار سبز دو پوسته (پوسته سبز) :

اين نوع ديوار سبز با استفاده از يك سازه نگهدارنده به ديوار متصل مي‌شود، انواع روش هاي آن عبارت است از:

  1. داربست هاي مدولار
  2. شبكه هاي سيمي
  3. سيستم‌ هاي كابلي
  4. سيستم ديوار سبز با استفاده از نمد پليمري
  5. سيستم ديوار سبز هيدروپونيك

طراحي ديوار سبز در كافي شاپ با سبز نما

ما متخصصان باغباني عمودي هستيم. اين باغ‌ها كه در اصطلاح معماري به آن‌ها باغ عمودي يا ديوار سبز گفته مي‌شود در اطراف و اكناف مجتمع‌هاي مسكوني و تجاري بزرگ كاشته مي‌شوند و نمايي متفاوت و جذاب به آسمانخراش‌ها  مي‌دهند. اين سيستم رشد، گياهان را بدون نياز به سرمايه گذاري در آب و نگهداري به طور منظم تشويق مي كند. ما عميقاً براي سؤالات شما ارزش قائليم و سعي مي كنيم به بهترين شكل ممكن به سؤالات شما پاسخ دهيم. جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي باغ عمودي با ما تماس بگيريد. مي توانيد براي مشاهده ي طرح هاي ديوار سبز به سايت شركت سبز نما www.sabznama.com نيز مراجعه كنيد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : طراحي ديوار سبز,باغ عمودي,دیوار سبز,طراحی دیوار کافی شاپ, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 265 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:06

فوم پلي استايرن چيست؟
پلي استايرن
يونوليت ماده اي است سفيد رنگ كه عايق رطوبت و صدا است
كه اولين بار توسط آلماني ها در جنگ جهاني دوم براي ساخت پل هاي شناور روي آب ساخته شد.
فوم پلي استايرن يكي از فراورده هاي صنايع پتروشيمي بوده و شكل ظاهري آن از بلور هاي ريز تشكيل شده است كه در مجاورت فشار و بخار منبسط مي گردد به علت ساختار سلولي بسته در بلوك هاي پلي استايرن يونوليت مقاومت خوبي در مقابل آب داشته و نيز در مقابل فساد پذيري و رشد باكتري از خود محافظت مي نمايد.
امروزه با رشد و ترقي صنايع پتروشيمي ميهن عزيزمان شاهد افزايش روز افزون
كاربرد‌هاي متنوع مواد پتروشيمي در امورات مختلف هستيم.

پلاستوفوم ماده اي سبك با قابليت هاي بسيار زياد مي باشد و عامه مردم آن را به اشتباه

” كائوچو (نوعي ماده طبيعي)”، ” آكاچو ” و يا “يونوليت” مي نامند. پلاستوفوم نوعي از مواد پليمري است كه يك نمونه از آن با نام پلي استايرن انبساطي و علامت اختصاري EPS شناخته مي‌شود و كاربردهاي متعددي در امور بسته بندي، عايق سازي، آموزشي، تبليغاتي و … دارد. اين مواد با دانه بندي هاي ريز و درشت و با وزن حجمي گوناگون بصورت گرانول ، ورق و بلوك در اندازه ها و ضخامتهاي گوناگون در بسته بندي هاي تعدادي، قابل ارائه است. همچنين با دستگاههاي برش توسط سيم داغ يا HotWireموجود در بازار، به اشكال و طرح هاي مختلف درمي‌آيد

ماده اوليه
ماده اوليه يونوليت پروپان است و در پتروشيمي به شكل جامد در آمده

يونوليت اولا نام يك شركت در ايران است و اخيرا اين ماده را تحت عنوان پلاستوفوم (پلي استايرن انبساطي) نام مي‌برند.

ضريب هاي عايق بودن
· 10 سانتي متر يونوليت معمولي در برابر صدا 42 ديزبل عايق است

· 10 سانتي متر يونوليت معمولي در برابر گرما 35 % عايق است

ويژگي هاي بلوك هاي پلاستوفوم :

1) سبكي قطعه بلوكبه ابعاد

2) كاهش 30 درصدي حجم بتن

3) كاهش مصرف فولاد

4) كاهش مصرف تيرچه

5) صرفه جويي در مصرف قالب بندي

كاربرد هاي پلاستوفوم چيست ؟

برخي از كاربرد هاي پيشنهادي در خصوص اين محصولات عبارت‌اند از:

1) استفاده از ورق هاي پلاستوفومي تا ابعاد 100*200 سانتيمتر و ضخامتهاي گوناگون از 4 تا 1000 ميليمتر به عنوان زمينه Background انواع تابلوها مانند تابلوي اعلانات و يا بسياري از مصارف گوناگون ديگر.

2) انواع ورق و بلوك هاي پلاستوفومي در ابعاد گوناگون و ضخامتهاي متفاوت در بسته بندي هاي خاص، و شكل دهي بوسيله دستگاه برش به منظور تهيه كاردستي دانش آموزان دوره هاي ابتدايي و راهنمايي البته با نظارت مربيان مربوطه.

3) ورق در ضخامتهاي گوناگون و يا دانه هاي فوم (گرانول) جهت ساخت اشكال ، انواع طرحها و حروف فارسي و انگليسي، ساخت ماكت ، تهيه تابلوهاي تبليغاتي و تزئيني و به عنوان فوم ريخته گري و فوم گُل‌سازي كه در درس حرفه‌وفن دوره راهنمايي تحصيلي خواهران و برادران و همچنين برخي رشته هاي كار و دانش دوره متوسطه استفاده هاي فراوان دارد.

4) استفاده از ورق پلاستوفوم به عنوان عايق ساختمان و بلوك هاي سقفي پلاستوفومي به عنوان جايگزين بلوك هاي سيماني يا سفالي در صنعت ساختمان. عايق بودن در مقابل آب و رطوبت .

جهت كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : پلاستوفوم,يونوليت,خرید يونوليت,تولید يونوليت, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 273 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:05

نقش فيلتر هوا موتور سيكلت در سرعت و قدرت آن : اگر علاقه داريد كه سرعت بيشتري هنگام موتورسواري داشته باشيد ، از تميز و نو بودن فيلتر هوا خود غافل نشويد. افزايش ورودي هوا از آسان ترين و ارزانترين روش‌هاي افزايش توان موتور است. اگر فيلتر هواي موتور را مثل شش‌هاي بدن انسان تصور كنيم، وظيفه‌ي آن جلوگيري از ورود ذرات ناخواسته همراه جريان هوا به درون موتور است. اين قطعات به راحتي قابل ارتقا يافتن هستند كه در نتيجه باعث مي‌شوند هواي تميزتري به موتور راه يابد و با افزايش احتراق، توان خروجي موتور بيشتر شود.

انواع فيلتر هوا موتور سيكلت

فيلتر هوا فوم روغني موتورسيكلت

استفاده از اين نوع فيلتر هوا در موتورهاي كراس بسيار مشهود است. در اين نوع موتورها فيلتر هوا با روغن عمل مي كند و فوم تنها نقش ساپورت و پشتيباني از روغن را دارد. براي بهبود عملكرد فيلتر هوا شما بايد به فوم در فيلتر هوا روغن بزنيد. براي تميز كردن اين نوع فيلتر هوا، آن را چندين بار در حلال شستشو دهيد.

فيلتر هوا پارچه اي موتور سيكلت

اين فيلتر هوا موتورسيكلت ، داراي يك ساختاري مشابه كاغذ است كه در داخل يك فلز قرار گرفته است.عملكرد آنها بسيار عالي است و اجازه مي دهد تا هوا به خوبي جريان پيدا كند. اين نوع فيلتر هوا داراي يك روغن مخصوص است كه توسط سازنده آن توزيع مي شود. براي تميز كردن اين فيلتر هوا، از آب و صابون استفاده كنيد. سپس قبل از خشك كردن، آن را روغن بزنيد. نگهداري صحيح از فيلتر هوا ، عمر مفيد آن را افزايش مي دهد.

نحوه مراقبت از فيلتر هوا موتور سيكلت

اگر اجزاء فيلتر هوا آلوده شوند، مقاومت بيشتري در مقابل هواي ورودي از خود نشان مي دهند كه اين امر موجب تحميل توان خروجي بيشتر و مصرف اضافة سوخت مي شود.

فيلتر هوا بايد به صورت منظم هر چند وقت يكبار سرويس و يا در صورت نياز تعويض شود.

فيلتر هوا پس از سواري در هواي غبارآلود به سرويس بيشتري نياز دارد.

از روشن كردن انجين در شرايطي كه فيلتر هوا بر سر جاي خود قرار نگرفته خودداري كنيد؛ زيرا اين كار ممكن است به طور جدي به انجين آسيب وارد كند.

اگر  در مسير حركت روزانة شما گرد و غبار زيادي وجود دارد و يا مرطوب و گل آلود است، بايد فيلتر را بيشتر از آنچه در جدول وارسي فني آمده است مورد رسيدگي قرار دهيد.

اگر هر مو-قع بر حسب اتفاق فيلتر هوا دچار آب گرفتگي شد، فوراً فيلتر و داخل درپوش محفظة آن را خشك كنيد.

مراحل تعويض فيلتر هواي موتورسيكلت

۱٫ زين اصلي را برداريد.
۲٫پيچ هاي درپوش فيلتر هوا را باز كرده و درپوش را از جاي خود برداريد.
۳٫فيلتر را خارج كنيد.
۴٫اگر فيلتر پاره شده، آسيب ديده و يا بيش از حد كثيف شده است، آن را با يك فيلتر نو تعويض كنيد.
۵٫فيلتر تعويض شده را در سر جاي خود قرار داده و درپوش را بعد از نصب با پيچ ببنديد.

 

مرحله تميز كردن فيلتر هواي خشك

فيلتر خشك معمولا كاغذ فيلتر يا پارچه هاي غير بافته است.

  1. عنصر فيلتر فيلتر هوا را برداريد. به ياد داشته باشيد هنگام جداسازي، عنصر فيلتر را نصب كنيد.
  2. عنصر فيلتر را به آرامي آن را ارتعاشي نكنيد. همچنين مي توان آن را از داخل با هوا فشرده منفجر كرد تا گرد و غبار داخلي را از بين ببرد.
  3. گرد و غبار خارجي را با قلم مو بريزيد.
  4. پس از تميز كردن، بايد بررسي شود كه آيا عنصر فيلتر آسيب ديده است. اگر آسيب باشد، مي توان آن را با چسب اصلاح كرد. اگر عنصر فيلتر به طور جدي آسيب ديده و يا نمي تواند تميز شود، بايد آن را با موارد جديد جايگزين كنيد.

روش تميز كردن فيلتر هواي مرطوب

عنصر فيلتر مرطوب از مواد پلي اورتان اسفنجي ساخته شده است.

  1. پيچ پيچ هوا را خنثي كرده و پوشش فيلتر هوا را برداريد.
  2. محكم كردن قلاب ثابت، حذف عنصر فيلتر و قاب پشتيباني، و جدا كردن دو.
  3. بنزين يا مواد تميز كننده را داخل حوضچه تميز كنيد، عنصر فيلتر را در محلول تميز غوطه ور كنيد و به آرامي آنرا بشوييد.
  4. عنصر فيلتر را با هر دو كف دست فشار دهيد و محلول تميز كردن كثيف را فشار دهيد. براي جلوگيري از شكستن عنصر فيلتر، عنصر فيلتر را با دست نچرخانيد. هنگام تميز كردن، به دقت بررسي كنيد كه آيا عنصر فيلتر شكسته شده يا ترك خورده است. اگر خسارت وجود دارد، آن را با يك جايگزين جايگزين كنيد.
  5. اگر عنصر فيلتر و قاب پشتيباني با هم ثابت مي شوند. اين مي تواند در محلول تميز كردن ۱۰ تا ۱۵ دقيقه غوطه ور شود و پس از برداشت، محلول تميز تميز مي شود.
  6. قطره اي از روغن موتور بنزيني را بر روي سطح فيلتر تميز ريخته و آنرا كمي روغن زده كنيد.
  7. محفظه فيلتر هوا را با يك پارچه تميز كنيد، عنصر فيلتر را بر روي قاب پشتيباني قرار دهيد و آن را در جهت معكوس حذف كنيد. موقعيت نصب صحيح است، در غير اين صورت فيلتر هوا قادر نخواهد بود فيلتر شود.

اگر فيلتر به درستي در جاي خود قرار نگيرد، گرد و غبار و آلودگي هاي محيطي را مستقيماً به خود مي گيرد و اين امر موجب استهلاك سيلندر، كاسته شدن از عمر مفيد انجين و تحميل توان اضافي بر آن خواهد شد. فيلتر هوا را با دقت و به درستي در جاي خود قرار دهيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره فيلتر هوا با ما تماس بگيريد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : فيلتر هوا موتور سيكلت, فيلتر هوا,خرید,فيلتر هوا,تولید,فيلتر هوا, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 253 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:04

چرا بيمه عمر را بيمه سرمايه گذاري مي نامند؟ درخصوص بيمه عمر كه بهتر است آن را بيمه زندگي و سرمايه گذاري نام ببريم بايد به شما بيمه گذاران عزيز عرض نماييم كه ما مجبوريم خودروي شخصي خود را بيمه شخص ثالث نماييم و اكثرا از بيمه بدنه نيز استفاده مي كنيم .اكثرا منازل خود را نيز بيمه مي نماييم .اين عمل نوعي آرامش به انسان مي دهد كه در صورت بروز حوادث پشتوانه پرداخت خواهيم داشت. اما در مورد بيمه عمر اولا اينكه آيا ارزش خودمان و فرزندانمان به اندازه خودرو يا منزل شخصي نمي باشد كه خودمان و فرزندانمان را بيمه نمي كنيم. ثانيا انسان يا بايد به اندازه اي پشتوانه مالي داشته باشد يا سرمايه گذاري بلند مدتي انجام داده باشد مثلا يك قطعه زميني ارزشمند براي آينده فرزندانش خريده باشد كه ديگر نيازي به بيمه زندگي و سرمايه گذاري نداشته باشد. بنظر مي رسد براي كساني كه پشتوانه مالي يا امكان سرمايه گذاري كلان در حال حاضر را ندارند بهترين گزينه خريد بيمه زندگي و سرمايه گذاري با صرف هزينه هاي كم مي باشد.

در ادامه ما برترين دلايل براي سرمايه گذاري در بيمه عمر را براي شما برميشماريم با ما همراه باشيد:

خريد بيمه عمر چه مزايايي براي ما به ارمغان مي آورد؟

بهره‌گيري از اثر مركب

در صورتي كه شما ماهيانه 200 هزار تومان را در حسابي با سود ساليانه 18 درصد بگذاريد و البته سود آن را برداشت نكنيد، پس از سي سال در حدود سه ميليارد تومان سرمايه خواهيد داشت، بدون هيج زحمتي.

اين معجزه ي سود مركب است. اين اصلي است كه ثروتمندان به كار مي گيرند تا ريال‌هاي آنها شروع به زاد و ولد مضاعف كنند. مجموع پولي كه شما در اين سي سال كنار گذاشته ايد 72 ميليون تومان است اما اين معجزه‌ي رياضي آن را به حدود سه ميليارد تومان تبديل كرده است.

عاملي كه بيمه عمر را منحصر به فرد مي‌كند، اثر مركب آن است. بدون اينكه مشكلي و نگراني براي شما ايجاد كند با كمترين پس انداز و حتي با پس انداز مبلغ ماهيانه 100 هزار تومان، در زمان بازنشستگي سرمايه در حدود 3 ميليارد تومان داشته باشيد

 

امكان دريافت وام بدون ضامن

تابه‌حال شايد برايمان پيش آمده باشد كه نياز ضروري به پول داشته باشيم و تصميم بگيريم راه‌هاي مختلف را براي جور كردن آن امتحان كنيم. قطعاً يكي از اولين گزينه‌ها وام گرفتن است؛ ولي همان‌طور كه مي‌دانيد دريافت وام از بانك‌ها يا مؤسسات اعتباري فرآيند طولاني دارد، به ضامن و وثيقه نياز دارد و ممكن است نتواند نياز ما را به‌موقع برآورده كند. اينجا است كه بيمه عمر مي‌تواند به ما كمك كند. اگر بيمه عمر و سرمايه‌گذاري داشته باشيم مي‌توانيم از اين بيمه بدون نياز به ضامن يا وثيقه وام دريافت كنيم.

بنابراين، در طول مدت بيمه نامه با افزايش پس‌انداز خود مي‌توانيد از وام هم بهرهمند شويد بدون نياز به ضامن و تنها از طريق اعتباري كه كسب كرده‌ايد.

بهره‌مندي از پوشش‌هاي بيمه‌اي در بيمه عمر پاسارگاد

مي‌توانيد از پوشش‌هاي بيمه‌اي از جمله پرداخت هزينه بيمارستاني در اثر وقوع حادثه و پوشش بيماري‌هاي پرهزينه (خاص) بهره مند شويد. پوشش ديگر پوشش از كار افتادگي و مستمري است.

زماني كه به برخي از افراد بيمه عمر پيشنهاد مي‌شود، مي‌گويند ما چند سال است بيمه تامين اجتماعي داريم و بازنشسته هم مي‌شويم ولي غافل از اين هستند كه اگر خداي ناكرده يك هفته بعد شرايطي براي آنها به وجود آيد كه از كار افتاده شوند تنها يك ششم حقوق عادي خود را دريافت خواهند كرد.

يا مثلا شرايط ديگري را در نظر بگيريد فردي دو فرزند دارد و 10 سال تامين اجتماعي دارد در صورت فوت چه اتفاقي خواهد افتاد؟ تنها يك سوم حقوق براي دو فرزند و همسر شما باقي خواهد ماند. پس اگر شما بيمه تامين اجتماعي و يا خدمات درماني داريد، بيمه عمر به مانند يك بيمه تكميلي است كه مي تواند پشتيبان شما از زمان شروع قرارداد تا پايان قرارداد باشد.

زندگي با آرامش بيشتر

بيمه نامه عمر در صورتي كه توسط يك شركت مطمئن به فروش رسيده باشد و كارشناس فروش شركت هم اطلاعات قرارداد را به درستي به خريدار منتقل كرده باشد، بعد از توليد براي دارنده يك آرامش ايجاد مي كند و تاثير اين آرامش حتي به اعضاي جامعه هم منتقل مي شود. چرا كه خريدار مي داند با هزينه كردن بخشي از درآمد ماهانه يا سالانه خود خطرات زندگي خود را تحت پوشش قرار داده است و بعد از سپري شدن اين دوران مي تواند به يك اندوخته نسبتا قابل ملاحظه دست پيدا كند. هر چند خريد بيمه نامه در يك تقسيم بندي كلي براي افراد مسن و جوان مزيت هاي مختلفي را به همراه مي آورد، اما فصل مشترك اين مزيت براي هر دو گروه دست يابي به خواسته هايي است كه هنگام خريد بيمه نامه مدنظر داشته اند

تامين هزينه‌هاي زندگي در هنگام بازنشستگي

آيا تا بحال براي تامين مالي ايام بازنشستگي فكر كرده‌ايد؟ آيا مايل نيستيد علاوه بر حقوق بازنسشتگي و پاداش‌هاي پايان خدمت، سرمايه يا مستمري به عنوان مكمل آن داشته باشيد؟ براي تامين آتيه فرزندانتان و فراهم آوردن سرمايه‌اي مناسب براي آنان چه برنامه‌اي داريد؟

بيمه عمر مي‌تواند با پرداخت مبلغي بصورت ماهانه، در هنگام بازنشستگي، هزينه‌هاي زندگي‌تان را پوشش دهد و مانع سربار بودن شما نزد خانواده باشد.

حفظ ارزش مبالغ پس‌انداز شده

بيمه عمر و سرمايه‌گذاري اين امكان را براي شما فراهم آورده است كه با پس‌انداز مبالغ اندك، ضمن استفاده از پوشش‌هاي بيمه‌اي و كاهش تبعات سنگين حوادث و اتفاقات ناگوار زندگي، امكان سرمايه‌گذاري حق‌بيمه‌هاي پرداختي فراهم گردد تا بدين ترتيب ضمن حفظ قدرت خريد پس‌اندازها، سرمايه‌اي مطمئن و مناسب براي استفاده شما و يا ديگر اعضاي خانواده تشكيل گردد.

دريافت سود تشويقي در صورت پرداخت حق‌بيمه زودتر از تاريخ سررسيد نيز در برخي شركت‌ها وجود دارد. در اين حالت در صورتي كه حق بيمه قبل از سر رسيد پرداخت شود، علاوه بر سود تضميني به نسبت روزهايي كه حق بيمه زودتر واريز شده سود بيشتري پرداخت خواهد شد

جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره بيمه عمر پاسارگاد با ما تماس بگيريد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خريد بيمه عمر,بيمه عمر پاسارگاد,خرید بیمه,بیمه پاسارگاد, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:03

فايبر سمنت برد جايگزيني مقاوم در صنعت ساختمان : استفاده از فايبر سمنت برد باعث كاهش وزن سازه ساختمان، يكي از روش‌هايي است كه نقشي پر رنگ در بالا رفتن عمر ساختمان در كنار افزايش مقاومت آن دارد. علاوه بر كاهش وزن، فاكتورهاي ديگري نيز در ساختمان‌ سازي دخيل است كه از جمله‌ي آن بايد به كاهش هزينه‌هاي ساخت و ساز اشاره كرد. در اين مقاله در مورد فايبرسمنت برد و نقش آن در استحكام و مقاومت ساختمان بيشتر صحبت خواهيم كرد.

فايبر سمنت برد

فايبر سمنت برد صفحات پيش ساخته سيماني هستند كه خواص مكانيكي آنها با استفاده از سيليس و الياف سلولزي بهبود يافته است. الياف سلولزي به كار رفته در اين صفحات، باعث افزايش مقاومت آنها در برابر تنش‌هاي فشاري و كششي ناشي از تغييرات دما شده و از بروز عيوب مختلف همچون ترك خوردگي و اعوجاج جلوگيري مي كند.

فايبر سمنت برد از نظر اقتصادي در مقايسه با ساير نماها نظير كامپوزيت، سنگ و آجر مقرون به‌صرفه‌تر است. از نظر اجرايي نيز با توجه به اينكه فايبر سمنت برد به صورت خشك اجرا مي‌شود، هيچگونه ملاتي در آن به كار نرفته و در نتيجه سرعت اجرا نيز بالا است.

 

فايبر سمنت برد جايگزيني مقاوم در صنعت ساختمان

نما علاوه بر اينكه وظيفه‌ي زيباسازي ديداري ساختمان را بر عهده دارد، در مقاومت يك سازه نيز تاثير گذار است، حال آنكه مي‌تواند هزينه‌هاي تمام شده را نيز بسيار كاهش يا افزايش دهد.

يكي از روش‌هاي جديدي كه با استفاده از آن مي‌توان علاوه بر حفظ زيبايي ظاهري يك ساختمان، وزن سازه را نيز كاهش داد كه در نهايت باعث مقاومت ساختمان مي شود، بكارگيري فايبر سمنت برد است. فايبرسمنت برد، مخلوطي همگن از سيمان پرتلند، سيليس و الياف سلولز است كه در فرايند پيچيده به نام ماشين هات چك Hatschek ساخته شده و فرايند عمل آوري آنها با دستگاه اتو كلاو Autoclave انجام مي‌شود.

كاربردهاي ورقه هاي فايبر سمنت برد علاوه بر استفاده در نماي ساختمان:

پوشش بيروني ساختمان: ۱- نماي پوسته‌اي ۲-نماي پوشش سازه‌اي سبك ۳-كاربردهاي خاص

پوشش داخلي ساختمان: ۱- پوشش ديوارهاي داخلي ۲- پوشش‌هاي دكوراتيو ۳- زيرسازي كاشي و سراميك در سرويس‌هاي بهداشتي، استخرها و فضا‌هاي مرطوب ۴- سقف كاذب ۵-كف كاذب ۶- ديوار نما

 

شركت نوين آراد توليد كننده فايبر سمنت برد

محصولات فايبر سمنت برد نوين آراد را با اعتماد خريداري كنيد از اين رو كه مي دانيد بهترين را انتخاب كرده ايد. محصولات ما ضمانت جوان ماندن ساختمان و عمر يك انسان را تضمين ميكنند و با خريد فايبر سمنت برد خانه خود را بهتر نگه داريد و از مشكلات معمول ساختمان با مصالح سنتي آسوده بمانيد و خانه شما از همه نظر عالي تر به نظر مي رسد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه فايبر سمنت برد با ما تماس بگيريد. شما مي توانيد به ادرس سايت www.novinarad.com نيز مراجعه كنيد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : فايبر سمنت برد,فايبر سمنت,تولید فايبر سمنت برد,خريد فايبر سمنت برد, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 242 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:02

خريد مبلمان اداري كلاسيك  يا مدرن ؟ وقتي صحبت از انتخاب مبلمان اداري مي شود ، بسياري از مشاغل مطمئن نيستند كه كدام سبك مناسبشان است مدرن يا كلاسيك . در اين مطلب قصد داريم تا شما را تفاوت هاي مبلمان اداري كلاسيك و مدرن آشنا كنيم.

سبك مبلمان اداري كلاسيك چگونه است؟

مبلمان سنتي يا مدرن به طور كلي به سبك هاي مبلمان از قرن 19 يا قبل از آن اشاره دارد. سبك هاي معمولي شامل چوب تيره ، سنگين براي ميز و كابينت است. اين تكه هاي چوبي معمولاً به اندازه بزرگ هستند و غالباً به صورت زينتي حك شده ، تزئين شده و يا به شكل ديگري تزئين شده اند. تجملات و زرق و برق در مبلمان اداري سنتي در نگاه اول توجه همه را به خود جلب مي كند.

صندلي هاي اداري سنتي نيز معمولاً با روكش چرم يا پارچه لوكس بسيار بزرگ ، هستند. فضاي داخلي دفتر نيز از فرش هاي سرسبز ، پرده هاي سنگين يا پرده هاي طرح دار و تزيينات و تزئينات برجسته برخوردار است. رنگ هاي تيره تر مورد علاقه هستند و پيدا كردن كارهاي هنري ظريف براي تزئين ديوارها غير معمول نيست.

سبك مبلمان اداري مدرن چگونه است؟

در مقابل ، مبلمان اداري مدرن از تجمل دور شده و در عوض ، طرح هاي صاف ، واضح و ساده اي به ارمغان مي آورد. چوب سنگين با مواد دست ساز مانند رزين ، فلز و PVC جايگزين مي شود. هنگامي كه از چوب استفاده مي شود ، تن هاي سبك تر در دفتر مدرن بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند و مي توانند به جاي چوب بلوط و چوب ماهون سنتي گذشته ، روكش چوبي يا چوب مقرون به صرفه تر باشند. رنگ ها سبك تر و جسورانه تر مي شوند ، از روشن و پر جنب و جوش گرفته تا پاستيل و تسكين دهنده. در بين رنگ ها مي توان شيوع بالاتري از الگوهاي و نقوش را پيدا كرد كه باعث ايجاد بافت ، رنگ و فرم به سطوح مي شود.

بسياري از سبك هاي مدرن شامل يك سبك مينيماليستي يا ساده تر است كه باعث افزايش بهره وري و بهينه سازي فضا مي شود. فضاي كاربردي جايگزين لوكس شده است و طراحان مدرن در حال ايجاد مبلمان اداري هستند كه داراي ويژگي هاي چند وظيفه اي هستند. سبك ها منعكس كننده تحولات مدرن مانند شهرنشيني و فضاهاي اداري كوچكتر است.

نوع مبلمان در يك دفتر مي تواند به تصوير يك تجارت منعكس شود. اين يكي از اولين مواردي است كه مشتريان به طور ناخودآگاه متوجه آن مي شوند و مي توانند جلوه اي ماندگار ايجاد كنند. قبل از انتخاب بين مبلمان اداري سنتي يا مدرن ، مي توانيد گزينه هاي آن را با دقت بررسي كنيد.

مزاياي مبلمان اداري كلاسيك

مبلمان اداري سنتي مي تواند نشان دهد كه تجارت شما بالغ ، حرفه اي و قابل اعتماد است. از لحن جدي و مسئوليت پذير تري برخوردار است كه نشان دهنده تجربه و تخصص است. مشتريان احتمالاً يك دفتر سنتي را قابل اعتماد ، شايسته ، ثروتمند و ثابت مي دانند.

علاوه بر اين مبلمان اداري كلاسيك اين مزايا را نيز دارند

  • با دوام و با كيفيت بالا
  • كلاسيك
  • راحت
  • جذاب

معايب مبلمان اداري كلاسيك

البته ممكن است برخي از مراجعان جوان ، سبك اداري سنتي را پيرمردي يا كسل كننده و بيش از حد قديمي تلقي كنند ، يا حتي فضاي يك دفتر سنتي حتي مي تواند تهديدآميز باشد. نكته اصلي در مبلمان اداري سنتي اين است كه هيچگاه قديمي و خارج از مد تلقي نمي شوند.

يكي ديگر از معايب انتخاب مبلمان سنتي براي دفتر كار ، هزينه و قيمت بالاي آنها است. مبلمان چوبي بزرگ ، گران قيمت است با اين حال ، ظرافت و راحتي اضافي مي تواند ارزش اين قيمت را داشته باشد.

مزاياي خريد مبلمان اداري مدرن

مبلمان اداري مدرن به مشتريان و بازديد كنندگان ارتباط برقرار مي كند كه در اينجا فضايي است كه مي داند چه چيزهاي تازه و جديدي  در جهان وجود دارد.

علاوه بر اين ، مبلمان اداري مدرن مي توانند:

روحيه و بهره وري را براي كارمندان از طريق ايجاد انگيزه در رنگ ها و دكوراسيون بهبود بخشيد

طيف متنوعي از سبك ها و گزينه هاي مختلف را ارائه دهيد

با قيمت هاي مناسب تري يافت مي شود

ويژگي هاي جديد و بهبود يافته اي را براي راحتي ، سلامتي و بهره وري ارائه مي دهد

بهترين پاسخگوي خواسته هاي يك دفتر مدرن پويا

كداميك مناسب شماست مدرن يا كلاسيك ؟

اگر نسبت به يك سبك خاص تعلل داريد ، چرا با يك طراح داخلي متخصص براي يافتن مبلمان اداري كه به نظر مي رسد حرفه اي و شيك باشد ، يا يك متخصص ارگونوميك مبلمان كه مناسب نيازهاي جسمي كارمندان شما باشد ، مشورت كنيد؟

در پايان ، سبكي كه انتخاب مي كنيد بايد نشان دهنده تصوير كسب و كار شما باشد. مشاغلي كه درمورد محصولات يا خدمات مدرن يا مرسوم ، مانند طراحان وب ، دكوراسيون داخلي و متخصصان بازاريابي مشغول هستند ، ممكن است بخواهند يك دفتر اداري داشته باشند كه داراي سبك هاي مدرن تري باشد تا با ماهيت تجارت خود مطابقت داشته باشد ، در حالي كه ممكن است بانكداران ، حسابداران و وكلا تصميم بگيرند. سبك سنتي را انتخاب كنيد ، سبك خود را بسازيد و با آيتم ها يا رنگ هاي متناسب با تصوير كسب و كار خود ، به آن شخصيت دهيد.

به ياد داشته باشيد ، هيچ چيز مانع از ادغام هر دو عنصر سنتي و مدرن براي يك سبك واقعاً منحصر به فرد نيست!

 

خريد مبلمان اداري از فروشگاه اينترنتي مبلمان اداري وي چوب

در هر صورت در صورت عدم موفقيت در خريد مبلمان اداري مناسب مشاوران ما در فروشگاه اينترنتي مبلمان اداري به شما كمك خواهند كرد تا سبكب متناسب با شغل و حرفه خود انتخاب كنيد، كافيست با ما تماس بگيريد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : مبلمان اداري كلاسيك,مبلمان اداري مدرن,مبلمان اداري,خرید مبلمان اداري, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:02

آشنايي با راهبند زنجيري اتوماتيك : امروزه با افزايش حجم بالاي تردد وسايل نقليه مي توان گفت وجود راهبند ها الزامي است. با استفاده از راهبند ها مي توان بر تمامي تردد ها نظارت داشت. كه اين مسئله خود باعث افزايش امنيت نيز مي شود. راهبند ها انواع مختلفي دارند كه هر يك براي شرايط و مكان هاي به خصوص، مورد استفاده قرار مي گيرند. راهبند زنجيري اتوماتيك يكي از انواع راهبند ها مي باشد و ما در اين مقاله قصد دارم تا به صورت كامل به بررسي اين نوع راهبند بپردازيم. با ما همراه باشيد.

راهبند

راهبند وسيله اي است كه در جلوي ورود و خروج كليه وسايل نقليه مي‌گيرد و ورود و خروج آن ها را كنترل مي كند. طراحي راهبندها به گونه اي است كه با كليه دستگاه‌هاي شناسايي همانند كارت خوان، دوربين پلاك خوان، دكمه پوش باتن، ريموت كنترل و ديگر سيستم‌هاي كنترل تردد استاندارد مطابقت دارند. راهبند‌ها انواع مختلفي دارند كه مي‌توان از انواع مختلف راهبند به: راهبند بلاكر، راهبند ميله‌اي، راهبند ستوني، راهبند زنجيري و …. اشاره كرد.

راهبند زنجيري

راهبند هاي زنجيري،  يكي از انواع راهبند ها مي باشند. اين نوع راهبند داراي دو بدنه است كه بر دو طرف عرض مكان مورد نظر،  بر روي زمين نصب مي شوند، سپس زنجيري به اين دو تنه متصل مي شود تا راه را مسدود سازد. راهبند هاي زنجيري به علت به كار گيري زنجير براي مسدود سازي راه ، ايمني و مقاومت بيشتري نسبت به راهبند هاي اهرمي دارند. راهبند هاي زنجيري به مانند باقي راهبند ها در دو شاخه يعني راهبند هاي زنجيري اتوماتيك و راهبند هاي زنجيري دستي وجود دارند.

راهبند زنجيري اتوماتيك

راهبند زنجيري اتوماتيك، از نظر طراحي، ايمني و كارايي پيشرفت بسياري داشته است. براي باز و بسته شدن اين راهبند، فرد از طريق ريموت، دستور را به راهبند صادر مي كند، رسيور راهبند سيگنال حامل دستور را دريافت و به قسمت مركز كنترل راهبند انتقال مي دهد. سپس دستور شما با استفاده از موتور به اجرا در مي آيد، بدين گونه كه براي باز شدن راه، موتور زنجير را شل مي نمايد و در هنگام مسدود ساختن راه، موتور زنجيره جمع مي نمايد.  از مزاياي راهبند زنجيري سرعت عمل بالا، ضد آب بودن آنها مي باشد. علاوه بر اين نوع راهبند ها مقاوم و با دوام اند و هزينه نگهداري شان پايين مي باشد.

 

راهبند هاي زنجيري اتوماتيك در چه مواردي استفاده مي شود؟

اين نوع راهبند به دليل مكانيزم آسان و مزاياي زياد اغلب براي مراكز و مكان هاي پرترددي  كه، براي رفت امد احتياج به سرعت بالايي دارند استفاده مي شود. مثل: مكان‌هاي تجاري و صنعتي. از ديگر موارد مصرفي اين نوع راهبند مي‌ توان به مكان‌هايي با عرض زياد و منطقه آب و هوايي بادخيز اشاره كرد.

مزاياي راهبند زنجيري اتوماتيك چيست؟

حذف نيروي انساني

از مزاياي اين نوع راهبند مي‌توان به حذف نيروي انساني اشاره كرد. به دليل اتوماتيك بودن اين نوع راهبند عملا نيروي انساني از مكانيزم راهبند زنجيري حذف مي‌شود و تمامي ‌عملكردهاي اين نوع راهبند به صورت اتوماتيك صورت مي‌پذيرد.

نصب و راه اندازي ساده راهبند زنجيري اتوماتيك

همانطور كه گفته شد اين نوع راهبند از مكانيزم بسيار ساده‌اي برخوردار است و به همين دليل نصب و راه اندازي آن بسيار ساده است.

امكان تردد بالا از راهبند زنجيري اتوماتيك

از ديگر مزاياي اين نوع راهبند مي‌توان به امكان تردد بالا از راهبند زنجيري اشاره كرد. در ديگر انواع راهبند به دليل مشكلات فراوان عملا امكان تردد زياد وجود نداشت ولي اين راهبند به دليل سادگي براي مكان‌هاي پر تردد مناسب است.

ضد آب بودن راهبند زنجيري اتوماتيك

اين نوع راهبند ضد آب بوده و در مرور زمان دچار زنگ زدگي نمي شود.

مقاوم در برابر برخورد وسايل نقليه

دليل اين ايمني، بدنه فلزي و زنجيره به كار رفته در راهبند مي باشد. در راهبند هاي زنجيري،  به جاي استفاده از اهرم (بازوي متحرك)، از زنجير استفاده شده كه اين موضوع سبب شده تا راهبند، در مقابل برخورد با وسيله نقليه، بسيار مقاوم باشد.

 سرعت عمل بالاي راهبند زنجيري اتوماتيك

راهبند هاي زنجيري از سرعت عمل بسيار بالايي برخوردارند، بدين جهت بيشتر از اين راهبند در اماكني چون، آتشنشاني ها، بيمارستان ها و … استفاده مي شود.

قيمت كمتر نسبت به ساير راهبند ها

از لحاظ اقتصادي راهبند هاي زنجيري  اتوماتيك از ساير راهبند ها، يك پله بالاترند، زيرا راهبند هاي زنجيري قيمت پايين تري در مقايسه با، باقي راهبند ها دارند، همچين اين راهبند به دليل دارا بودن بدنه فلزي و زنجير به جاي اهرم، بسيار بادوام بوده و هزينه اصتحلاك و نگهداري پاييني دارند.

 

معايب راهبند زنجيري اتوماتيك چيست؟

امنيت نسبتا كم نسبت به بقيه انواع راهبند

به دليل اينكه سمت اصلي اين نوع راهبند از زنجير است و زنجير نسبت به بقيه مدل‌هاي راهبند مانند راهبند ميله‌اي و راهبند ستوني مقاومت كمتري دارد، راهبند زنجيري اتوماتيك نسبت به بقيه انواع راهبند ها مقاومت و در نتيجه امنيت كمتري دارد.

خريد راهبند اتوماتيك از شركت هوشمندر

راهبند ها مدل هاي مختلفي دارند. براي خريد راهبند كافي است با هوشمند در شركت ارائه خدمات راهبند در تهران تماس گرفته تا با توجه به كارايي مورد نظر  و همچنين بازديد از محل (مكان انجام كار) بتوانيد به بهترين حالت اقدام به خريد نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه راهبند با ما تماس بگيريد. و شما مي توانيد به آدرس اين سايت www.hoshmanddoor.com نيز مراجعه فرماييد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خريد راهبند اتوماتيك,راهبند,خریدراهبند,راهبند ستوني,راهبند زنجيري, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:01

بودجه بندي زبان و ادبيات اختصاصي كنكور انساني 99 : كنكور گروه آزمايشي علوم انساني ، متشكل از 3 دفترچه دروس عمومي ، دروس اختصاصي و اصول فقه و عقايد مي باشد. دفترچه سوم اين آزمون براي افرادي طراحي شده كه قصد شركت در آزمون رشته معارف اسلامي را دارند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره محصولات ونوس با ما تماس بگيريد

بودجه بندي زبان و ادبيات اختصاصي كنكور انساني 99

بودجه بندي درس زبان و ادبيات اختصاصي در كنكور انساني

مباحث / سال97969594939291
تاريخ ادبيات ايران و جهان (1)خط و زبان در ايران پيش از اسلام1000001
عصر پيش از رودكي0000000
عصر رودكي0000000
عصر فردوسي0000100
عصر عنصري1110100
عصر ناصرخسرو0000000
عصر بيهقي0002010
عصر انوري0010000
عصر ابوالمعالي1000000
عصر مولوي1100011
عصر سعدي0000010
تاريخ ادبيات جهان1122222
تركيبي0211100
تاريخ ادبيات ايران و جهان (2)عصر حافظ0100000
عصر خواجه رشيدالدين1000000
عصر صائب0000000
عصر قائم مقام0010000
عصر هاتف0001110
عصر صبا1110100
عصر بيداري1001100
عصر نيما0000020
تاريخ ادبيات جهان2222222
تركيبي0111002
آرايه هاي ادبيمقدمات0000000
قالب هاي شعر فارسي0000000
بيان1002110
بديع1002110
تركيبي بيان و بديع3553437
ادبيات فارسي سال چهارمقافيه2222222
عروض5555554
سبك خراساني0000001
سبك عراقي0111322
سبك هندي1211200
سبك شناسي تركيبي4011032
دوره بازگشت0111122
ادبيات معاصر0022000
عرفان و تصوف2200100
نقد ادبي1111122
تحليل آثار مهم نظم و نثر فارسي0111000
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : ونوس,محصولات ونوس,قیمت محصولات ونوس, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 240 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 16:00

پيشگيري و درمان بيماري بواسير در كودكان : بيماري بواسير ناراحت كننده است، با اينكه اين بيماري در ميان بزرگسالان شايع است، ولي مي تواند در بين نوزادان و كودكان نوپا نيز شيوع داشته باشد. نوزادان نيز داراي بافت هاي هموروئيدي هستند كه گاهي اوقات مي توانند متورم شوند. بواسير در كودكان با مراقبت هاي پزشكي و خانگي قابل كنترل و درمان است. با مطالعه اين مقاله متوجه علت ايجاد بواسير و علايم و روش هاي پيشگيري و درمان آن در كودكان خواهيد شد، با ما همراه باشيد.

بيماري بواسير

بواسير  بيماري است كه در اثر وارد آمدن فشار بيش از اندازه به عروق، موجب تورم آن ها مي شود. در واقع اين عارضه باعث واريسي شدن اين عروق مي گردد. به طور معمول، هموروئيد به عنوان يك بالشتك عمل مي كند. اما هنگامي كه متورم شد از مقعد بيرون مي زند و درد و ناراحتي هاي مكرري ايجاد كند. و ممكن است بيمار خونريزي از مقعد را نيز تجربه كند. نوزادان نيز داراي بافت هاي هموروئيدي هستند كه گاهي اوقات مي توانند متورم شوند. بواسير را مي توان با استفاده از برخي از روش هاي درمان و درد ناشي از آن را التيام بخشيد.

علائم بيماري بواسير در كودكان چيست؟

اگر كودك شما به هنگام نشستن يا استراحت بر روي پشت و يا در حين دفع مدفوع، در قسمت مخرج خود احساس ناراحتي كند و مداوما گريه كند، بهتر است كه علائم بيماري بواسير را بررسي كنيد.

  1. وجود لكه هاي خون در پوشك و مدفوع: اين اولين نشانه ي بيماري بواسير است. قبل از دور انداختن پوشك كودكتان بهتر است آن را نگاه كنيد. متورم شدن رگ هاي هموروئيدي مي تواند باعث ديده شدن خون در مدفوع كودك شود. لكه هاي خوني در پوشك و مدفوع مي توانند نشان دهنده ي اين باشند كه كودك دچار انسداد شده است.
  2. وجود التهاب، قرمزي و خونريزي مقعد: اگر خون در مدفوع و پوشك كودك وجود مشاهده كرديد، سپس دريچه مقعد نوزاد را بررسي كنيد. هموروئيد خارجي (در كنار التهاب اطراف مقعدي) با قرمزي همراه است. در موارد حاد، سبب خونريزي مختصري در اطراف مقعد خواهد شد.
  3. خارش و تحريك در قسمت پاييني لگن: بواسير باعث ايجاد خارش و ناراحتي در قسمت پاييني لگن مي شود. كودك مبتلا به بواسير بارها و بارها سعي دارد كه مخرج خود را لمس كند. كودكان نوپاي بزرگتر ممكن است مخرج خود را بخارانند و حتي ممكن است از ناراحتي در اطراف مقعد خود شكايت كنند.نكته: زماني كه خوني در پوشك يا مدفوع كودكتان مشاهده كرديد بهتر است كه سريعا به يك پزشك مراجعه كنيد.
 

علل بروز بيماري بواسير در كودكان چيست؟

علت اصلي بواسير، فشار بر رگ هاي خوني و بافت هاي ناحيه ي ركتال است. فشار پي در پي بر روي عروق خوني باعث التهاب و در نهايت انسداد مقعدي مي شود. در اينجا چند دليل وجود دارد كه چرا ممكن است به بافت مقعد يك كودك فشار وارد شود:

يبوست به علت ايجاد فشار مكرر بر روي بافت مقعدي:

اين مورد اغلب شايع ترين علت بواسير است. يبوست باعث ايجاد فشار مكرر بر روي بافت مقعدي به منظور دفع مدفوع مي شود.

اسهال به دليل زياد شدن دفعات دفع مدفوع:

اسهال باعث مي شود كه نوزاد در طول روز، بارها دفع مدفوع داشته باشد كه مي تواند باعث بيرون زدگي بافت هاي هموروئيدي گردد.

نوع رژيم غذايي( كم فيبر):

فيبر و آب براي دفع راحت مدفوع، ضروري هستند. جذب پايين فيبرهاي غذايي و مصرف پايين آب مي تواند مدفوع را سفت كند، كه براي دفع به فشار بيشتري نياز داشته باشد.

آموزش نامناسب در استفاده از توالت:

كودكان نوپا به سبب توصيه هاي نادرست در مورد آموزش استفاده از توالت ممكن است به صورت نشسته دفع مدفوع داشته باشند كه اين، كار را برايشان سخت تر مي كند. فشارهاي تكراري (حتي بدون يبوست يا اسهال) ممكن است باعث انسداد شود.

ناهنجاري هاي ژنتيكي در دستگاه گوارش:

برخي از كودكان به سبب ناهنجاري ژنتيكي در دستگاه گوارش خود، ممكن است دچار هموروئيد شوند. افرادي كه سابقه خانوادگي اين بيماري را دارند، بيشتر مستعد ابتلا به آن مي باشند.

نحوه تشخيص بيماري بواسير در كودكان چگونه است؟

پزشكان بيماري بواسير نوزادان و كودكان نوپا را مي توانند با بررسي بصري منطقه مقعدي شان تشخيص دهند. اما اگر بواسير داخلي و غير قابل تشخيص باشد، ممكن است يك معاينه فيزيكي مورد نياز باشد.

دكتر به آرامي ناحيه اطراف مقعد را با انگشتان دستكش دار خود لمس مي كند و هر نشانه  اي مبني بر خونريزي هموروئيد داخلي را بررسي مي كند. به احتمال زياد ساير روش هاي تشخيصي مانند آنوسكوپي و پروكتوسكوپي كه در نوزادان و كودكان نوپا استفاده مي شود، زماني مورد استفاده قرار گيرند كه خونريزي از قسمت هاي دستگاه گوارشي (به غير از مقعد) باشد.

روش هاي درمان بيماري بواسير در كودكان

رفع علت اصلي مشكل، بايد در درمان بواسير به نوزادتان كمك كند. هم چنين شما مي توانيد براي جلوگيري از ابتلا به اين بيماري چند برنامه مراقبتي را در منزل خود امتحان كنيد تا از اين وضعيت جلوگيري كنيد و كودك را از درد كشيدن نجات دهيد. بيماري بواسير ممكن است با استفاده از داروها، درمان هاي خانگي و تصحيح سبك زندگي درمان شود.

درمان شرايط مزمن:

اين مورد، اولين مرحله در درمان علت اصلي انسداد است. بنابراين اگر كودك دچار يبوست يا اسهال باشد، پزشك به درمان اين شرايط مي پردازد. هنگامي كه اين مشكلات حل شدند، چند روز زمان مي برد تا التهاب به خودي خود برطرف شود.

استفاده از حمام آب گرم: حمام آب گرم براي بهبود تحريك ناشي از بواسير، مفيد است. اجازه دهيد كودكتان دو بار در روز، در حدود ۱۰ دقيقه با آب ولرم حمام كند. آب گرم، بافت هموروئيد و رگ هاي خوني ملتهب را آرام مي كند، در نتيجه سوزش آن را بهبود مي بخشد. به طور كلي، حمام براي نوزادان بسيار آرامش بخش هست و به آنها كمك مي كند تا احساس بهتري داشته باشند.

تغييرات در رژيم غذايي كودكان: غذاهاي آبكي و غني از فيبر مانند غلات كامل، هويج، كلم بروكلي، سيب و پرتقال را در رژيم غذايي كودك نوپاي خود قرار دهيد.

استفاده از كرم هاي ضد بواسير: اين كرم ها خارش در ناحيه ي مقعدي را از تسكين مي دهند. توجه داشته باشيد كه از اين كرم ها بيش از ميزان توصيه شده توسط پزشك مصرف نكنيد. اين كرم ها بايد براي يك دوره محدودي مورد استفاده قرار گيرند چرا كه تنها براي زماني است كه كودك از خارش شديد رنج ببرد.

روش هاي پيشگيري از بيماري بواسير در كودكان

سه اقدام زير مي تواند به كاهش خطر ابتلا به هموروئيد در كودكان و نوزادان كمكتان كند:

  1. به علايم اوليه يبوست و اسهال توجه داشته باشيد: اين مشكلات در صورت چك نشدن مي توانند منجر به انسداد شوند. اسهال، منجر به دفع مكرر مدفوع آبكي مي شود، در حالي كه يبوست سبب مدفوع سفت و توده اي مي شود. توجه به اين علايم خطر ابتلا به هموروئيد را كاهش مي دهد.
  2. آموزش صحيح توالت به كودكان نوپا: به كودكان نوپا بگوييد تا به خودشان فشار نياورند. همچنين، آن ها را مجبور نكنيد تا در يك مدت زمان محدودي اجابت مزاج خود را به اتمام برسانند. اجازه دهيد روي صندلي آموزش مستراح يا توالت بنشينند و منتظر بمانند تا بطور طبيعي و به راحتي اجابت مزاج داشته باشند. تمرين روي اين آموزش ها از فشار و التهاب هموروئيد در كودكان نوپا ممانعت به عمل مي آورد.
  3. رعايت رژيم غذايي متعادل براي كودكان: به كودك نوپاي خود تركيب مناسبي از مواد غذايي جامد غني از فيبر بدهيد. آن ها را تشويق كنيد كه به اندازه كافي آب بنوشند تا هميشه بدنشان هيدراته باشد.
 

مركز تخصصي درمان بيماري هاي نشيمنگاهي

ما توانسته ايم با بهره گيري از بهترين و برترين دستگاه هاي روز دنيا در محيطي كاملا بهداشتي توسط كادري مجرب و حرفه اي و همچنين پزشك متخصص اقدام به درمان بيماري هاي نشيمنگاهي از جمله درمان بواسير، درمان شقاق ( درمان فيشر )، درمان كيست مويي، درمان فيستول، درمان توده هاي ناحيه تناسلي، درمان زگيل تناسلي به طور تخصصي و بدون درد و بيهوشي نموده و رضايت بيماران عزيز را جلب نمائيم و در سريع ترين زمان ممكن آن ها بهبود دهيم.

جهت كسب اطلاعات بيشتر درزمينه درمان بيماري بواسير با ما تماس بگيريد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : درمان بيماري هاي نشيمنگاهي,بيماري بواسير,بواسير ,درمان بواسير ,علائم بيماري بواسير در كودكان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 15:59

25 طراحي سايت لوكس با ايده هاي جديد : به اين 25 طراحي وب سايت لوكس نگاهي بيندازيد و ياد بگيريد كه چگونه خودتان طرح بندي و گرافيكي زيبا ايجاد كنيد. اين طراحي وب سايت هاي لوكس متعلق به انواع مختلف محصولات لوكس ، از ساعت هاي گران قيمت ، پوشاك ، هتل ها و موارد ديگر.

همه اين وب سايت ها مشترك هستند. آنها داراي چيدمان هاي تميز ، پالت هاي رنگي زيبا و تايپوگرافي زيبا هستند. تصاوير نيز بسيار با كيفيت هستند و به نظر حرفه اي مي رسند.

آنها را تجزيه و تحليل كنيد ، ببينيد آنها چه مشتركاتي دارند و از الهامات لازم براي پروژه هاي طراحي وب سايت لوكس آينده خود بهره مند شويد!

 

طراحي سايت ساعتهاي امگا

وب سايت ساعتهاي Omega شما را با يك نمايش پرده اي تمام صفحه بزرگ استقبال مي كند. اگر همچنان در اين صفحه وب حركت مي كنيد ، يك طراحي مدرن و مينيماليستي پر از عكس ها و فيلم هاي كوچك بزرگ مشاهده خواهيد كرد.

طراحي وب سايت 8050 A1A Vero

اين وب سايت بر ارائه مجموعه اي مجلل از 18 اقامتگاه اقيانوس در ساحل ورو تمركز دارد. وب سايت بسيار درجه يك به نظر مي رسد و به عنوان اولين چيزي كه بازديد كننده مي بيند ، داراي يك عكس تمام صفحه است. اين يك طرح طراحي وب بسيار زيبا و حرفه اي است كه از تايپوگرافي و جزييات آبي روشن و بزرگ و برخي تصاوير افقي بسيار زيبا استفاده مي كند.

طراحي سايت محرمانه كارولينا هرا

وب سايت كاروليناي هرا طرحي مدرن و مينيماليستي دارد كه از تصاوير كوچك براي محصولات خود استفاده مي كند. همچنين داراي يك نوار لغزنده ساده و تمام عيار در صفحه اصلي است.

طراحي سايت Château d'Yque

Château d’Yquem مكان مناسبي براي گذراندن تعطيلات شماست  و مطمئناً اين وب سايت آن را اثبات مي كند. اين وب سايت بسيار زيبا است و محتوا را به روشي چشم نواز و حرفه اي ارائه مي دهد.

طراحي وب سايت هاي لوكس و هتل هاي كانسيلر

بيشتر مردم شروع به تماشاي فيلم و به اشتراك گذاري gif مي كنند. مردم از هميشه جذابتر از هميشه حركت مي كنند و زمان آن فرا رسيده است كه طراحان شروع كنند كه حركت را در آثار خود بگنجانند. اين وب سايت نمونه اي عالي از اين روند است! هتل ها و استراحتگاه هاي Constance مكانهاي بسيار زيبايي را از سراسر جهان ارائه مي دهد مي توانيد از اين وب سايت شگفت انگيز الهام بگيريد.

طراحي سايت Giampiero Bodino

طراحان در حال شروع به نشانه هايي از دنياي هنرهاي زيبا براي خلق آثار زرق و برق دار هستند كه به نظر مي رسد درست از موزه لوور بيرون آمده اند. قلم موهاي نمايشي و آهنگسازي كه تقليد از نقاشي ها سنگ بناي اين روند است. هنگامي كه به طرز ماهرانه اجرا شود ، اين روند مي تواند يك شاهكار مدرن باشد. در اين وب سايت ، تعدادي از بهترين جواهرات جهان را مشاهده مي كنيد كه همگي به شكلي زيبا ارائه شده اند. اين وب سايت با يك تصوير بزرگ دست ساز از عناصر باروك و مجسمه هاي ايتاليايي و به دنبال آن طراحي مينيماليستي ، شما را جذب مي كند. روش ارائه مطالب وب سايت شبيه به طرح وبلاگ است و هر مجموعه يك فيلم مربوط به خود را دارد.

 

طراحي وب سايت هاي لوكس Aristo - Sloane Square

به بهترين آپارتمان هاي لندن نگاهي بيندازيد. نه ميدان اسلون 48 خانه بسياري از بهترين خانه هاي مد جهان است. اين وب سايت از تصاوير كوچك تصاوير بزرگ استفاده مي كند. هر تصوير متن خود را دنبال مي كند.

طراحي سايت هودينكي HODINKEE - اخبار ساعت

در اين وب سايت ، شما مي توانيد بهترين ساعتهاي ساخته را خريداري كنيد و اطلاعاتي راجع به ساعتها بدانيد.

طراحي سايت هتل گراند يك ويلا فلترينلي

اگر مي خواهيد در يك وب سايت كار كنيد كه بر ارائه مكان رويايي تمركز دارد ، اين مثال مي تواند منبع الهام بخش باشد. اين وب سايت از تصاوير و فيلم هاي تمام صفحه براي جلب توجه بازديد كنندگان استفاده مي كند و ظاهري زيبا دارد.

طراحي وب سايت گيت كينگ

وب سايت Kings Gate مدرن به نظر مي رسد و 100 آپارتمان اعم از استوديوها تا پنت هاوس هاي چهار خوابه را ارائه مي دهد. اين محتوا را به زيبايي ، از طريق تصاوير بزرگ و تايپوگرافي برهنه استفاده مي كند.

وب سايت  لوكس Vogue

Vogue يكي ديگر از نمونه هاي جالب طراحي وب سايت لوكس است. وب سايت از يك قالب شبكه ساده استفاده مي كند ، كه كار طراح را نشان مي دهد. سادگي طرح اجازه مي دهد تا تصاوير تأثير بيشتري داشته باشند. اين يكي از بهترين مجلات مد در خارج از كشور است و وب سايت Vogue بسيار عالي به نظر مي رسد. اطلاعاتي راجع به آخرين روندها كسب كنيد و اين سايت را ببينيد.

طراحي سايت فابركاستل

فابر-كاستل بر ارائه ابزارهاي نوشتن و لوازم جانبي تمركز دارد و وب سايت اين شركت به طور قطع نمونه اي است كه ارزش آن را در پروژه هاي آينده دارد. از يك طراحي مينيماليستي با پس زمينه خاكستري روشن استفاده مي كند تا تصاوير رنگارنگ از هم جدا شوند.

وب سايت درجه يك جورج جنسن

مي توان چيزهاي زيادي را براي يك طراح گفت كه مي تواند به سادگي با استفاده از يك طرح رنگي تك رنگ ، يك طراحي زيبا ايجاد كند. كار ساده اي نيست زيرا رنگ يكي از مهمترين جنبه هاي طراحي است. اما يك طرح رنگي تك رنگ با كمي خلاقيت مي تواند به راحتي درام و علاقه ايجاد كند. اگر مي خواهيد نمونه هاي ظريف تري از وب سايت هاي مجلل ، به وب سايت جورج جنسن مراجعه كنيد. اين شركت جواهرات لوكس ، لوازم جانبي و موارد ديگر توليد مي كند.

وب سايت هتل هاي Baccarat

تايپوگرافي مي تواند طرحي را ايجاد يا شكسته كند.. تايپوگرافي ديگر به معناي زيبا كردن كلمات نيست. اين در مورد بيان است. به عنوان مثال به وب سايت Baccarat Residences نگاهي بيندازيد. اين شركت داراي 60 اقامتگاه تماشايي است كه مي توانيد آن را اجاره يا بخريد و همچنين يك وب سايت واقعاً زيبا با انتخاب تايپوگرافي عالي.

طراحي وب سايت دوچرخه سواري جهاني رافا

حتما از طراحي اين وب سايت بهره ببريد .مجموعه جديد رافا را بررسي كنيد يا نگاهي دقيق تر به وب سايت اين شركت بيندازيد. در اين وب سايت ، مي توانيد جديدترين لوازم جانبي دوچرخه سواري خريداري كرده يا از طرح وب سايت اين وب سايت الهام بگيريد.

وب سايت مدرن DuJour

اين نمونه ديگري از چگونگي تايپوگرافي امسال در طراحي است. DuJour دقيقا همان جايي است كه لوكس در آن زندگي مي كند و مي توانيد از لحظه ورود به اين وب سايت متوجه شويد. طرح طراحي وب سايت روي يك پس زمينه سفيد با تصاوير و جزئيات حساس متمركز است. مطالب با ظرافت به بازديد كنندگان ارائه مي شود.

وب سايت هاي لوكس افتخارات

سايت افتخارات يك وب سايت لوكس ديگر است كه بازديد كنندگان را با يك عكس بزرگ تمام صفحه استقبال مي كند. اين رستوران متعلق به سرآشپز معروف مشهور مارتين ويشارت است و مطمئناً هنگام پيمايش از طريق اين سايت گرسنه خواهيد شد.

سايت ورتو

در مثال بالا ، طراح عمدا از يك فونت بزرگ ، اما نسبتاً ساده استفاده مي كند. بلافاصله جلب توجه مي كند. در وب سايت Vertu ، مي توانيد برخي از بهترين تلفن هاي همراه لوكس را كه توسط صنعتگران انگليسي با استفاده از مواد گران قيمت و فناوري برش دستي ساخته شده اند ، بررسي كنيد.

طراحي وب سايت مد Kors

از اين وب سايت شگفت انگيز و برخي از لوكس ترين موارد مد در جهان ديدن كنيد. Destination Kors يك وب سايت واقعا زيبا و زيبا است كه در ارائه بهترين محصولات آنها تمركز دارد.

وب سايت هاي لوكس ميلياردر

و اگر مشتاق زندگي خوب هستيد ، چگونه از اين وب سايت مطلع شويد. آخرين مقالات مربوط به هنر ، انسان دوستانه ، مسافرت و موارد ديگر را در اين وب سايت بيابيد و بخوانيد.

 

وب سايت تعطيلات لوكس Carrier

طراحي اين وب سايت قطعاً لوكس و چشم نواز است. اگر قصد داريد تعطيلات لوكس بعدي خود را انتخاب كنيد ، ممكن است بخواهيد Carrier را چك كنيد.

وب سايت مونوكل

طرح هاي رنگي جسورانه مدتي است كه محبوب هستند ، و به دلايل خوبي - رنگ هاي روشن و پر جنب و جوش براي توجه بيننده التماس مي كنند. يك طرح رنگي چشم نواز واقعاً مي تواند يك ظاهر طراحي را ايجاد كند. اين طراحي وب سايت از رنگها به طرز استادانه اي استفاده مي كند. در Monocle مي توانيد مقاله هايي درباره كتاب ، لباس ، راهنماهاي مسافرتي و موارد ديگر بخوانيد. اين وب سايت داستان ها و مقالات برتر را ارائه مي دهد.

سايت Minuty - Minuty S.A

اين طراحي بسيار ساده است ، اما آنچه كه آن را بسيار ويژه مي كند استفاده از فضاي خط و منفي براي تقليد از عمق است. خطوط پس زمينه با ساير عناصر طراحي به زيبايي در هم تنيده مي شوند. در اين وب سايت مجلل ، ممكن است مكان تعطيلات بعدي خود را پيدا كنيد. Château Minuty قطعاً مكاني لوكس است و وب سايت مطمئناً آن را اثبات مي كند.

طراحي وب سايت Cheval Blanc Randheli

از يك نمايش پرده اي بزرگ تمام صفحه و موسيقي پس زمينه اي آرام استفاده مي كند و اگر به دنبال ايده هاي تعطيلات بيشتري هستيد ، به اين وب سايت نگاهي بيندازيد

وب سايت مجله Vanity Fair France

Vanity Fair نمونه ديگري از يك وب سايت لوكس است. اگر مي توانيد در وب سايت يك مجله كار كنيد ، مي تواند يك منبع الهام بخش باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي سايت با ما تماس بگيريد

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : طراحي وب سايت,طراحی سایت,طراحی سایت در گرگان,سورنا, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 15:58

خبرنامه